Stevie schreef:
- De voorraad Xperia Z van de eerste leveringen worden gebruikt om de pre-orders uit te leveren.
- Het is per kanaal verschillend hoeveel voorraad er is, natuurlijk Vodafone is Vodafone, of dat nou winkel is of online, maar ieder kanaal heeft zijn eigen voorraad. Als iemand bijvoorbeeld op 01/03 online besteld en er is geen voorraad meer dan kan het zijn dat hij of zij langer moet wachten dan iemand die op 10/03 besteld in een kanaal waar wel nog voorraad is.
En dit snap ik dus niet. Als je pre-orders hebt weet je toch op het moment dat je de toestellen binnen krijgt hoeveel toestellen er naar welk kanaal moeten, of ben ik nou gek? Hoe kan het dan dat het kanaal "Fysieke winkel" meer toestellen krijgt dan nodig en dat er in het kanaal "online pre-orders" te weinig zijn. Je weet precies de hoeveelheden, je kunt ze verdelen en iedereen is blij...
En als de de eerste leveringen Xperia Z's gebruikt is om pre-orders uit te leveren, waarom heb ik en vele anderen er dan nog geen, en kan ik hem wel los in de winkel kopen? Volgens mij denken jullie echt: "Lekker makkelijk, pre-orders hebben al betaald, kunnen we nu nog meer geld binnenhalen met nieuwe klanten en later de rest een keer uitleveren"
Jullie moeten echt eens beter aan de communicatie werken tussen kanalen onderling, want dit slaat allemaal nergens op. Vodafone = Vodafone. Klanten kennen geen verschil tussen al jullie kanalen...
En in plaats van hier alleen maar nutteloze info te posten zouden jullie misschien eens moeten bedenken hoe jullie die toestellen uit de winkel terug kunnen krijgen naar jullie magazijn om die dingen heel rap uit te leveren. Tegen de tijd dat die telefoon eindelijk eens geleverd wordt staat de opvolger alweer voor de deur...