dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Ramon__ schreef:
Hi Astrid,

Dank je voor het aanbod maar ook hier heb ik net een email gekregen en heb ik een afspraak gemaakt om voor vrijdag de levering te doen.

Moraal is uiteindelijk wordt er geleverd. Het verdient zeker geen schoonheidsprijs. Hopelijk zit de headset er bij anders kan het gezeur weer van voren af aan gebeuren.


Thx
Hoi Ramon__

Goed om te horen dat er nu een afspraak is om te leveren ;o)
Laat je me even weten of je alles hebt ontvangen?
leo53

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo, smartphone crew
er is geloof ik al genoeg geschreven over de experia-z , ik heb hem ook nog steeds niet hoor,
besteld op 16-2-2013 ( ONLINE-20130216-153603927-09) abbo met een nieuw nummer + koptelefoon.
krijg nu zelfs een mailtje om te registreren bij Vodafone , hoe kan dat nou als je nog geen tel:nummer hebt !!!
een beetje wazig allemaal.
kunnen jullie niet is uitzoeken wanneer ik is een keer aan de beurt ben , wordt er een beetje moedeloos van
gr
leo
koudekermis

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Leuk en aardig, maar ik heb nog steeds geen toestel................ 13de los toestel besteld.
WMB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit lijkt wel een voorgeschreven script. 
 
12-02 Telefoon + abo besteld.
 
Week van 23 feb gebeld wat de status van mijn bestelling was. Tot mijn verbazing (toen nog) ben ik niet door de credit check gekomen. Of ik zelf!!! even contact op wilde nemen met de afdeling die hier over gaat. Zelfde dag nog bevestiging gekregen dat het check goed gezet werd. 
 
Volgende dag weer gebeld of dit goed was doorgekomen, credit check werd bevestigd. Alleen nog even geduld.
 
05-03-2013 weer gebeld voor de status. Tot mijn verbazing bleek de credit check weer niet goed te staan. Ik heb toen maar de order geannulleerd. Ik vroeg om een bevestiging, maar ik moest haar maar op haar bruine ogen geloven dat dit niet nodig was. 
 
Volgende dag 06-03-2013 een email om een afspraak in te plannen voor de telefoon levering????? Maar weer gebeld om te vragen wat ik hiermee moest. Kreeg de melding dat de annulering ongedaan gemaakt kon worden en ik zou vandaag al van de telefoon kunnen genieten. Vriendelijk bedankt hiervoor. Tot mijn grote verbazing kreeg ik nu wel een bevestiging in mijn mailbox.  
 
Moraal van het verhaal: Ik voel mij driedubbel genaaid, maar helaas niet door de mevrouw met de bruine ogen.
 
 
 
 
tomthelong

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
ik heb op verschillende manieren een email adres proberen te achterhalen om een in gebreke stelling naar te versturen, maar zowel de klantenservice als de webcare schijnen mij die niet te kunnen geven. Ik ben het zat, en ga actie ondernemen.
koudekermis

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik observeer een trend. Als je je order annuleert kunnen ze opeens wel de telefoon opsturen. Interessant...
prepostorder

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hallo,

als je een klacht wilt indienen dan moet je een form invullen op http://www.vodafone.nl/feedback/

dan krijg je binnen 10 werkdagen een antwoord. zal ze met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook niet lukken om deze belofte na te komen, maar goed dan heb je in iedergeval podium om je klacht in te dienen.

ik wacht ook al vanaf 14 feb met nieuw abbo plus nummerbehoud vanuit kpn!!!
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
koudekermis schreef:
Leuk en aardig, maar ik heb nog steeds geen toestel................ 13de los toestel besteld.
Hoi koudekermis,

Via het forum kunnen we dit niet voor je controleren. Er zijn hiervoor namelijk meer (persoonlijke) gegevens nodig. Zou je je vraag even via Facebook of Twitter willen stellen? Dan kunnen mijn collega's het voor je nakijken en ontvang je zo snel mogelijk een antwoord op je vraag.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey Leo,
Ik heb je bericht even verplaatst. Je staat nu tussen een aantal 'lotgenoten'. Op deze manier kunnen jullie elkaar op de hoogte houden.
leo53 schreef:
hallo, smartphone crew
(...)
kunnen jullie niet is uitzoeken wanneer ik is een keer aan de beurt ben , wordt er een beetje moedeloos van
gr
leo
Via het Vodafone Forum kunnen we dit helaas niet voor je uitzoeken. Individuele klachten kun je het beste aankaarten via de telefonische klantenservice, Facebook of Twitter. Laat je me weten hoe het is afgelopen?
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
WMB schreef:
Dit lijkt wel een voorgeschreven script.

12-02 Telefoon + abo besteld.

Week van 23 feb gebeld wat de status van mijn bestelling was. Tot mijn verbazing (toen nog) ben ik niet door de credit check gekomen. Of ik zelf!!! even contact op wilde nemen met de afdeling die hier over gaat. Zelfde dag nog bevestiging gekregen dat het check goed gezet werd.

Volgende dag weer gebeld of dit goed was doorgekomen, credit check werd bevestigd. Alleen nog even geduld.

05-03-2013 weer gebeld voor de status. Tot mijn verbazing bleek de credit check weer niet goed te staan. Ik heb toen maar de order geannulleerd. Ik vroeg om een bevestiging, maar ik moest haar maar op haar bruine ogen geloven dat dit niet nodig was.

Volgende dag 06-03-2013 een email om een afspraak in te plannen voor de telefoon levering????? Maar weer gebeld om te vragen wat ik hiermee moest. Kreeg de melding dat de annulering ongedaan gemaakt kon worden en ik zou vandaag al van de telefoon kunnen genieten. Vriendelijk bedankt hiervoor. Tot mijn grote verbazing kreeg ik nu wel een bevestiging in mijn mailbox.

Hoi WMB,

Vervelend te lezen dat niet alles goed is verlopen. Ik vermoed dat zich een aantal zaken gekruist hebben in ons systeem waardoor het niet zo is gegaan als de bedoeling zou zijn geweest.
Wil je wel je toestel inclusief abonnement behouden?
WMB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kan je niet lezen?
janwolfard

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone. Dit met de actie Sony Xperiaz + headset. Al eerder geschreven dat headset niet geleverd was. Tot op heden nog niets vernomen. Gaan we nog wat doen vossen?

- edit moderator: Post verplaatst en samengevoegd met juiste topic. -
lamedroid

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vast wel, maar zodra het lastig wordt, negeren ze alles.

Over 3 weken ben ik gelukkig geen klant meer bij dit bedrijf, maar ik heb alsnog even een klacht ingediend, dit raad ik iedereen aan; (nu met werkende link)

http://www.vodafone.nl/feedback/

WRuigendijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Mijn Xperia Z met headset is binnen! Mooi toestel hoor! Inkijkhoek is inderdaad wat minder, maar hoe vaak kijk ik via een hoek in mijn scherm...... Headset ook een geweldig geluid.

Ja niet alles is goed gegaan, maar eind goed al goed. Dus bij deze: bedankt Vodafone!
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
WRuigendijk schreef:
Mijn Xperia Z met headset is binnen! Mooi toestel hoor! Inkijkhoek is inderdaad wat minder, maar hoe vaak kijk ik via een hoek in mijn scherm...... Headset ook een geweldig geluid.

Ja niet alles is goed gegaan, maar eind goed al goed. Dus bij deze: bedankt Vodafone!
Hoi WRuigendijk, goed om te horen dat je toestel geleverd is samen met de headset. Tja inderdaad hoe vaak kijk je via een hoek op je scherm. Waarschijnlijk nooit 😉 Ik wens je super veel plezier met beide items.
DPKunst

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik ben wel benieuwd of een moderator eindelijk een keer een antwoord kan geven op de volgende vragen zonder er omheen te draaien:
 
- Waarom zijn er toestellen naar winkels verstuurd VOORDAT alle pre-orders van een toestel voorzien zijn?
- Waarom worden de pre-orders niet in volgorde van bestelling uitgeleverd?
 
Geen bull**bleep** dat ze niet meer op voorraad zijn enz, want dat waren ze toen wel...
WRuigendijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Nog even een tipje voor een ieder die z'n telefoon ook op waterdichtheid gaat testen ( yep, bak met water gepakt en hoppa daar ging m'n XZ 🙂 😞

De speaker, koptelefoon en stroomaansluiting werken geruime tijd niet meer. Vrees niet, alles werkt erna gewoon weer goed! Staat overigens ook in de handleiding, maar 99% van de mensen leest die toch niet 🙂
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
WRuigendijk schreef:
Nog even een tipje voor een ieder die z'n telefoon ook op waterdichtheid gaat testen ( yep, bak met water gepakt en hoppa daar ging m'n XZ 🙂 😞

De speaker, koptelefoon en stroomaansluiting werken geruime tijd niet meer. Vrees niet, alles werkt erna gewoon weer goed! Staat overigens ook in de handleiding, maar 99% van de mensen leest die toch niet 🙂

Ik heb even de handleiding erbij gepakt en ik citeer:
Waterbestendigheid
Voor het waterbestendig zijn van uw apparaat moeten de klepjes voor de micro-USBpoort,
de micro-SD-kaart, de micro-SIM-kaart en de aansluiting van de headset goed
gesloten zijn.
Voorkom dat uw apparaat wordt blootgesteld aan omgevingen met overmatig veel stof
of vocht. Het normale gebruik en de slijtage, samen met beschadigingen aan uw
apparaat kunnen de bestendigheid van uw apparaat tegen stof of vocht doen afnemen.
Gebruik uw apparaat niet onder de volgende omstandigheden:
Zeewater Zwembad Duiken
Heet water Zand/modder Overige vloeistoffen
chemicaliën
Dompel nooit het apparaat, de micro-USB-poort, de micro-SD-kaart, de micro-SIMkaart
of de aansluiting voor de headset onder in water, stel het apparaat niet bloot aan
vloeibare chemicaliën of aan vochtige omgevingen met extreem hoge of lage
temperaturen. Veeg water of vloeistof, dat op de Micro USB-poort, de
headsetaansluiting, de sleuf voor de micro-SD-kaart en de sleuf voor de SIM-kaart is
terechtgekomen, af met een droge doek. De waterbestendigheid van de Micro USB
poort, de headsetaansluiting, de sleuf voor de micro-SD-kaart en de sleuf voor de SIMkaart
wordt niet gegarandeerd in alle omgevingen of onder alle omstandigheden.
Als er water op de speaker terechtkomt, moet u de speaker zo’n 3 uur laten drogen
alvorens deze opnieuw te gebruiken.
Alle compatibele accessoires, zoals batterijen, opladers, headsetapparaten, micro-USBkabels
en microSD™-kaarten, zijn op zichzelf niet bestand tegen stof en water.
Uw garantie dekt geen schade of defecten als gevolg van misbruik of onjuist gebruik van
uw apparaat. Mocht u nog vragen hebben over het gebruik van onze producten, neem
dan contact op met onze klantenservice voor hulp.

Enige voorzichtigheid is dus gewenst.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
DPKunst schreef:
Ik ben wel benieuwd of een moderator eindelijk een keer een antwoord kan geven op de volgende vragen zonder er omheen te draaien:

- Waarom zijn er toestellen naar winkels verstuurd VOORDAT alle pre-orders van een toestel voorzien zijn?
- Waarom worden de pre-orders niet in volgorde van bestelling uitgeleverd?

Geen bull**bleep** dat ze niet meer op voorraad zijn enz, want dat waren ze toen wel...
- Op het moment dat er een levering toestellen binnenkomt worden die verdeeld over de verschillende kanalen: winkels, telefoon en internet bestellingen. Ieder kanaal krijgt zijn eigen voorraad. Hierdoor kan het dus zijn dat de winkel wel nog voorraad heeft terwijl het toestel online uitverkocht is. Dit omdat er online meer verkocht is dan in de winkels.
- Je kunt ervan uitgaan dat de toestellen wel in volgorde van bestellen uitgeleverd worden. Maar bv online heeft een andere bestellijst van telefonisch dus het kan dat als de voorraad voor telefonisch nog niet op is, dat iemand het toestel dan wel eerder krijgt dan iemand die online bestelde. Maar dat heeft met de voorraden te maken. Ieder kanaal levert wel op volgorde uit in ieder geval.

Hopelijk is dit een stuk duidelijker?
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Arina,
Leuk dat jullie alles verdelen over de verschillende kanalen maar wat is het nut van een pre-order? Voortaan gewoon in de winkel kopen dus. (sowieso nooit meer bij Vodafone)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic