dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
gvr_

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
He dat is een andere pagina. Mijn huidige status:
 
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 11-02-2013 21:20:09
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Soory, maar afgelopen vrijdag binnen bij Vodafone, nu is het Woensdag, der mag nu toch wel over datums gesproken gaan worden wanneer de telefoons uitgeleverd gaan worden..
ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
gvr_ schreef:
He dat is een andere pagina. Mijn huidige status:
 
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 11-02-2013 21:20:09
Daar kunnen ik en enkele anderen helaas niets inzien :(.
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
DUURT LAAANG!:8
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja vodafone maakt het weer eens ouderwets spannend, toestellen zijn afgelopen vrijdag binnen gekomen.
 
Mijn orderstatus zegt niks, hier op het forum staat ook niks over de leveringsdatum, en op hun twitter zie ik er ook niks van staan. Beetje klantenbinding zou leuk zijn om te laten weten wanneer we de toestellen mogen verwachten...
 
Maar de week is nog niet om, dus verwacht morgen of vrijdag nog wel bericht wanneer we iets kunnen verwachten. Geduld is een schone zaak 😛 (zeggen ze)
gvr_

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nou, die pagina werkt voor mij nu ook niet meer 😛
 
 
ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Onder andere Coolblue en de Belcompany zijn de Xperia Z reeds aan het versturen naar mensen die hem bij een Vodafone abonnement hebben, hoe zit het bij Vodafone zelf? Ik mag toch hopen dat de onze ook ongeveer verstuurd worden? Zeker aangezien ze reeds sinds vorige week vrijdag in het magazijn liggen...
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Hallo allemaal,

even voor diegene die nog op hun toestel wachten:

Deze worden zo snel mogelijk uitgeleverd. Dat is zeker. 😄
Ieder moment gaan we beginnen met uitleveren. Ik verzoek jullie nog heel even geduld te hebben.

Voor iedereen die nog steeds niet de status van de order heeft kunnen inzien een aantal tips:

1. Probeer eens via een andere internetbrowser
2. Lukt dit niet dan stuur aub even via Twitter (DM) of Facebook (PM) een berichtje met de volgende gegevens.
Je 06 nummer, klantnummer, adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en het ordernummer. (geef aub ook even aan dat je reeds op het forum gepost hebt).

Dan gaan wij dit issue verder onderzoeken.

Alvast bedankt,

bns88

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
MirandaS schreef:
 
Hallo allemaal, 
 
even voor diegene die nog op hun toestel wachten:
 
 

Iedereen wacht toch nog op hun toestel, of mis ik iets?
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Neem aan van wel ja, maar niet iedereen is even ongeduldig 😛
 
Ik helaas wel 😄
bartje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook nog niks ontvangen en 2 weken terug besteld. Heb vanmiddag de klantenservice maar weer is gebeld of er al wat bekend is, maar die gaf me de melding dat de telefoon alweer volledig op was!  Maar volgens mij keek die niet verder als haar neus lang was, wand als ik eerdere berichten van vandaag lees op dit forum is hij net binnen bij vodafone
 
GR bart
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Nog 10 seconden, nog 10 seconden,.... Nuuuu nog maar een paar en DAN howowhoh
unfate

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jaja kreeg dernet een mailtje dat hij morgen word afgeleverd! Alleen..... Niks over de hoofdtelefoon???
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik word nu redeljk nerveus, ik zie op andere fora ook dat allerlei mensen al e-mail krijgen over een levering, terwijl ze ná mij besteld hebben. Begin me af te vragen of m'n bestelling wel goed in het systeem staat. Zou verwachten dat het op chronologische volgorde uitgeleverd zou worden.. zeker ivm. de hoofdtelefoon.
unfate

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
QWERTYlover heb hem 11-02 gepreorderd op de site, mij werd daarbij een hoofdtelefoon verzekerd via een belletje met de klantenservice.
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb hem op 02-02 online gepreordered, en mij is geen hoofdtelefoon verzekerd omdat men dat op dat moment niet kon.
 
Maar je zou dus aannemen dat ik die zeker ook moet krijgen, tenzij er iets is misgegaan bij de bestelling en/of ik net bij de laatsten zit en buiten de boot val. Toen ik de XZ bestelde was er nog veel minder duidelijk over die hoofdtelefoon actie, dus nu ik nog geen mail heb terwijl mensen die na 10-02 hebben besteld wel bericht hebben, begin ik me zorgen te maken.
gvr_

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hier ook bevestigingsmail ontvangen, morgen bezorgen. En idd niks over hoofdtelefoon, ga er vanuit dat deze erbij zit, of een voucher
JohanM

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Op 6 feb verlengd en orderstatus is: order is verified and fulfillment is in progres.
 
Nog geen mail gehad van levering.
 
Krijgen verlengers ook een leveringsmail? Of alleen nieuwe?
gvr_

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Verlengers ook
Ebbel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe dan ook, ik vind wel dat de informatie over levering wel erg onduidelijk is en er eigenlijk niet is. Buiten een bevestiging van dat mijn abonnement is verlengd heb ik zelf gisteren maar contact gezocht met de klantenservice om te controleren of de bestelling goed is overgekomen en wanneer ik mijn mobiel zou kunnen ontvangen. De bestelling, inclusief hoofdtelefoon, is correct verlopen, maar over een levering kon men nog helemaal niets zeggen. Ik vraag me af hoe lang wij nog moeten wachten op een berichtje!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic