Hey Rens, volgens mij sprak je mij aan. ik heet btw BoulanJur, newbie is een indicatie over mijn totale activiteit.
je vraag:
- Heb je via myvodafone verlengd of ben je een nieuwe klant?
Ik heb via myvodafone verlengt, xperia Z kon ik toen alleen selecteren op de manier die hier op deze topic eerder staat beschreven. moet lukken;) ow ik heb een xperia z inclusief 1 jarig altijd online(90min,onbeperkt sms, en 1gb internet plus 3gb actie) ow ja inclusief snel internet(theoretisch haha)
- Stond op de bevesting van je contract deze koptelefoon er wel bij of kreeg je een aparte bevesting?
Ik heb NIET direct een toezegging gekregen, wel werd het mij duidelijk (mede dankzij deze topic) dat er meerdere manier zijn om dit wel te bevestigen(ik heb de topic grondig doorlezen) Daarom heb ik even op een gunstig tijdstip gebeld en werd mij telefonisch bevistigd dat ik de koptelefoon krijg. Het zij in bon het zij direct. Kortom, gewoon even bellen met Vodafone loyalty;)
- Wordt de koptelefoon met de geleverd of moet je een code invoeren op een site voor de levering?
Eerlijk gezegt heb ik geen flauw idee. lijkt mij een goede vraag op deze topic voor vodafone;)
Anders nog iets:)?