dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
Remarius

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou Stevie, ik vraag me af wat er dan zo al lukt.....? Naast het gezellig houden lijkt het me ook goed om echte problemen op te lossen en frustraties weg te nemen. Vodafone lijkt een vesting bij ''lastige'' vragen. Maak het ook gezellig voor mij Stevie! Vertel me of ik er een headset bij een bestelling zit mocht ik die nu plaatsen!!!! Lijkt me geen lastige vraag.
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hey Rens, volgens mij sprak je mij aan. ik heet btw BoulanJur, newbie is een indicatie over mijn totale activiteit.
 
je vraag:

  • Heb je via myvodafone verlengd of ben je een nieuwe klant?
Ik heb via myvodafone verlengt, xperia Z kon ik toen alleen selecteren op de manier die hier op deze topic eerder staat beschreven. moet lukken;) ow ik heb een xperia z inclusief 1 jarig altijd online(90min,onbeperkt sms, en 1gb internet plus 3gb actie) ow ja inclusief snel internet(theoretisch haha)
 

  • Stond op de bevesting van je contract deze koptelefoon er wel bij of kreeg je een aparte bevesting?
Ik heb NIET direct een toezegging gekregen, wel werd het mij duidelijk (mede dankzij deze topic) dat er meerdere manier zijn om dit wel te bevestigen(ik heb de topic grondig doorlezen) Daarom heb ik even op een gunstig tijdstip gebeld en werd mij telefonisch bevistigd dat ik de koptelefoon krijg. Het zij in bon het zij direct. Kortom, gewoon even bellen met Vodafone loyalty;)
 

  • Wordt de koptelefoon met de geleverd of moet je een code invoeren op een site voor de levering?
Eerlijk gezegt heb ik geen flauw idee. lijkt mij een goede vraag op deze topic voor vodafone;)
 
Anders nog iets:)?
 
 
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
P.s. Hoe kopieren jullie de text met die schuifbalkjes zodat je mooi kan in gaan op een specifiek vraag van iemand zoals stevie. Heb niet tot nauwelijks ervaring met forums/fora(mag forums)?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
BoulanJur schreef:
P.s. Hoe kopieren jullie de text met die schuifbalkjes zodat je mooi kan in gaan op een specifiek vraag van iemand zoals stevie. Heb niet tot nauwelijks ervaring met forums/fora(mag forums)?
Hoi BoulanJur, ik heb je vraag beantwoord in een prive bericht 🙂
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dit is wellicht een van de betere reviews op internet over de Xperia Z. Jammergenoeg zijn er nog geen handson reviews waarbij ze de telefoon langer dan een paar uur gebruiken. Zijn volgens mij alleen maar demo dagen van Sony zelf. 
 
Anyway, weet iemand bijvoorbeeld al hoe goed/slecht die batterij is? Hoop dat deze in de buurt komt van de S3.
 
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
BoulanJur schreef:
Dit is wellicht een van de betere reviews op internet over de Xperia Z. Jammergenoeg zijn er nog geen handson reviews waarbij ze de telefoon langer dan een paar uur gebruiken. Zijn volgens mij alleen maar demo dagen van Sony zelf. 
 
Anyway, weet iemand bijvoorbeeld al hoe goed/slecht die batterij is? Hoop dat deze in de buurt komt van de S3.
 
http://www.phonearena.com/reviews/Sony-Xperia-Z-Review_id3247#16-
Remarius

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone bevestigd mijn vermoeden. Als het gaat om lastige vragen wil het dus niet lukken (toch Stevie....).! Zelfs geen poging tot een diplomatiek (ontwijkend) antwoord. Gewoon zwijgen. Dan gaat het probleem vanzelf wel weg! Toch graag een antwoord, want via de telefonische hulplijnen kom ik er ook niet uit. Bij 4 telefoontjes met Vodafone 4 verschillende antwoorden op mijn vraag over de hoofdtelefoon bij de Xperia Z (ja ik wil graag een hoofdtelefoon t.w.v. 250 euro). 1ste antwoord: loterij..... 2de antwoord: op de factuur en dan levering aan eerste 1000 klanten.....3de antwoord: voor iedereen in de preorder......4de antwoord: voucher bij de zperia Z, eerste 1000 registraties met voucher krijgen een koptelefoon. De website zegt weer wat anders.....namelijk een koptelefoon bij een xperia Z (geen voorwaarden te vinden). Wat is het nu Vodafone?????? 
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Remarius schreef:
Vodafone bevestigd mijn vermoeden. Als het gaat om lastige vragen wil het dus niet lukken (toch Stevie....).! Zelfs geen poging tot een diplomatiek (ontwijkend) antwoord. Gewoon zwijgen. Dan gaat het probleem vanzelf wel weg! Toch graag een antwoord, want via de telefonische hulplijnen kom ik er ook niet uit. Bij 4 telefoontjes met Vodafone 4 verschillende antwoorden op mijn vraag over de hoofdtelefoon bij de Xperia Z (ja ik wil graag een hoofdtelefoon t.w.v. 250 euro). 1ste antwoord: loterij..... 2de antwoord: op de factuur en dan levering aan eerste 1000 klanten.....3de antwoord: voor iedereen in de preorder......4de antwoord: voucher bij de zperia Z, eerste 1000 registraties met voucher krijgen een koptelefoon. De website zegt weer wat anders.....namelijk een koptelefoon bij een xperia Z (geen voorwaarden te vinden). Wat is het nu Vodafone?????? 
Nu ben ik ook wel benieuwd!
Remarius

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Had jij niet al een bevestiging BoulanJur?
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
ik ben belangstellend/enthousiast
Stingray

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tja Vodafone, hoe zit het nu echt; ook ik heb verschillende antwoorden ontvangen.
Het forum is door jullie opgezet; is een ideale locatie om nu eens duidelijkheid aan iedereen te geven, waarna het koptelefoonverhaal kan worden afgesloten.
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Nog tien seconden, nog tien seconden,... Nu nog maar een paar en dan...

Duurt wel erg lang dit keer Vodafone;)
karimzel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,
 
ik kom net onlangs tot de ontdekking dat de F&F een aantrekkelijke aanbieding heeft, 33% op 3 abonnementen (42,50, 47,50 en 55 euro). Ik vraag mij af tot wanneer deze aanbieding geldig is? (ik weet dat het een offtopic vraag is in deze forum)
 
Is er nog trouwens bekend of de Xperia Z in de F&F komt en wanneer? Ik heb geen idee hoelang het gemiddeld duurt voordat een toestel in de F&F is.
unfate

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi allemaal,

11-02-13 het toestel gepreorderd, bij de klanteservice werd mij vertelt dat er een voucher in de doos moest zitten waarmee je op de site van sony de headset kon bestellen.. (ben benieuwd!)

Is er al een datum bekent waneer vodafone de toestelen gaat uitleveren voor preoders?

Gr
gOOS

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij wordt hier mijn vraag nog niet beantwoord. En dan bedoel ik niet de vraag over de kleur. Tijdens het verlengen staat er bij de telefoon dat mijn MAX snelheid 7,2 Mb is in plaats van de 14,4 Mb die normaal bij een 55€ abbo zit. Hoe zit dit?
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hey goose, heb je bij myVodafone gecontroleerd wat je abbo specificaties zijn? Bij mij was die zelfde avond alles keurig omgezet. Goodluck!
Nicole_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geld deze koptelefoonactie ook als ik het toestel los koop? Dit is namelijk niet duidelijk.
 
M.v.g. Nicole
Remarius

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1 van de zoveel verhalen die ik ook heb gehoord. Dat betekend dan dat er of 1000 dozen met vouchers zijn, of dat de eerste 1000 vouchers die binnen zijn ''winnen''. In het laatste geval zou je dan als 1 van de eersten een pre-orden hebben geplaats, maar toch  kunnen misgrijpen....de koptelefoon is inmiddels van de site afgehaald.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, ik begrijp dat er veel vragen blijven over de actie, vandaar dat ik er hier een apart topic voor gemaakt heb met informatie. Ik ga er vanuit dat het de nodige verduidelijking geeft, maar mocht je meer vragen hebben over specifiek de pre-order dan stel ze aub in dit nieuwe topic
No-Name

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals Karimzel vraagt al heeft gevraagd en nog een paar mensen in dit topic:

Is er nog trouwens bekend of de Xperia Z in de F&F komt en wanneer?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic