lamedroid schreef:
Hoi gOOS, wat betreft van de snelheid ben je natuurlijk afhankelijk van het netwerk. Maken er op dat moment meerdere mensen gebruik van de mast is dit terug te zien in de snelheid. De omgeveing waar je je op dat moment bevind is ook een factor waar je rekening mee moet houden. Je bent afhankelijk van het netwerk? Het netwerk van Vodafone toch? Jullie beloven toch 14.4 Mb? Waarom wil je dan de indruk wekken dat het afhankelijk is van externe factoren? En dan moet de consument rekening houden met de omgeving en het netwerk? Vreemde gang van zaken dit.
Wat beteft je tweede vraag, moet ik je het antwoord helaas schuldig blijven. Ik heb geen idee of het "paarse model" in het assortiment komt. Het is geen verrassing dat je geen idee hebt, dat wisten we al. Schijnt bij Vodafone normaal te zijn, alleen het zwart op wit toegeven is wel zo eerlijk!
Hi lamedroid,
Ik heb zojuist eens even het hele topic doorgelezen...
Je komt niet erg positief over, vooral bovenstaande opmerking niet.
Je moet je voorstellen dat de moderators moeten roeien met de riemen/informatie die ze hebben, assortiment informatie is niet altijd even duidelijk, wat we gaan leveren, wanneer etc. Deze informatie moet van andere afdelingen komen en het kan daarom soms even duren voordat de moderators zekerheid hebben en vragen kunnen beantwoorden. Zo zien we dat ook bij sommige antwoorden hier, omdat wij liever niets communiceren waar we geen 100% zekerheid/bevesting over hebben.
Over het algemeen levert Vodafone alleen de standaardkleur uit en breidt eventueel later uit met andere kleuren.
Op dit moment is enkel bekend dat we de zwarte gaan uitleveren, zodra ik bericht krijg dat een paarse variant ook beschikbaar komt zal ik dit communiceren.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag.