dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
zakelijk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij staat er niet tussen op de zakelijke site. En de truuk zoals de consumenten site werkt niet op de zakelijke site.
Een beetje jammer dit van vodafone (zeker als je bedenkt dat je zakelijke klanten meer betalen voor minder!)
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
zakelijk schreef:
Hij staat er niet tussen op de zakelijke site. En de truuk zoals de consumenten site werkt niet op de zakelijke site.
Een beetje jammer dit van vodafone (zeker als je bedenkt dat je zakelijke klanten meer betalen voor minder!)
Ik zie hem wel staan op de zakelijke site inmiddels. Als preorder. Wellicht was op het moment dat je keek de boel nog niet aangepast. Probeer het nu nog eens 🙂

Ik ben het er trouwens mee eens dat het een goede discussie is over de snelheden@lamedroid. Maar open daar even een nieuw topic over. Laten we niet offtopic gaan en hier alles over de Xperia Z centraal houden 🙂
zakelijk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je kan hem niet kiezen bij het verlengen. Alleen nieuwe klanten kunnen bestellen. Dat kon ook voor gisteren al...

op https://verlengenzakelijk.vodafone.nl/ is hij niet te bekennen hoor.

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Uit je eerdere berichtje begreep ik dat nieuwe klanten hem ook niet konden bestellen op de zakelijke site.

Maar ik heb je vraag uitgezet bij de beheerders van de shop. Of en wanneer hij beschikbaar wordt bij zakelijk verlengen. We komen hier nog op terug.

gvr_

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Spreek ik vanavond de klantenservice om mijn bestelling te verifiëren (toestel werd niet genoemd in bevestigingsmail), gelukkig alles in orde. Ik vraag eigenwijs toch maar naar info over de hoofdtelefoon; ja hoor meneer, u krijgt de aankoopbon en daarmee kunt u bij sony de hoofdtelefoon bestellen. Uhm okay. We wachten maar even af 😉
JohanM

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
HOERA! Er is een wonder gebeurd!
Vodafone heeft een plaatje van de koptelefoon op de foto van de Xperia Z gezet.
Geen op=op, dus blijkbaar krijgen ze er genoeg voor ons allemaal.

Nu met gratis headset t.w.v. € 250

Dank u, dank u... beter laat dan nooit...

...en ze leefden nog lang en gelukkig...
gOOS

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij de telefoon staat bij het abbonnement de volgende gegevens voor wat betreft de snelheden: 7.2 max. Terwijl standaard bij het abbo van 55 euro een max snelheid hoort van 14,4 kb. Hoe zit dit. In de bevestiging wordt met geen woord gerept hierover.

Hoe groot is de kans dat jullie alsnog de paarse in het asortiment opnemen voor dat jullie beginnen met pre orders uit te leveren.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
gOOS schreef:
Bij de telefoon staat bij het abbonnement de volgende gegevens voor wat betreft de snelheden: 7.2 max. Terwijl standaard bij het abbo van 55 euro een max snelheid hoort van 14,4 kb. Hoe zit dit. In de bevestiging wordt met geen woord gerept hierover.

Hoe groot is de kans dat jullie alsnog de paarse in het asortiment opnemen voor dat jullie beginnen met pre orders uit te leveren.
Hoi gOOS, wat betreft van de snelheid ben je natuurlijk afhankelijk van het netwerk. Maken er op dat moment meerdere mensen gebruik van de mast is dit terug te zien in de snelheid. De omgeveing waar je je op dat moment bevind is ook een factor waar je rekening mee moet houden.

Wat beteft je tweede vraag, moet ik je het antwoord helaas schuldig blijven. Ik heb geen idee of het "paarse model" in het assortiment komt.
zakelijk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn. De 1000 hoofdtelefoons zijn vergeven. En hij is nog niet te verlengen
Leuk dat je je bestaande zakelijke klanten zo goed verzorgd...
Ik zoek wel een provider waar ik tenminste niet achtergesteld wordt.
lamedroid

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi gOOS, wat betreft van de snelheid ben je natuurlijk afhankelijk van het netwerk. Maken er op dat moment meerdere mensen gebruik van de mast is dit terug te zien in de snelheid. De omgeveing waar je je op dat moment bevind is ook een factor waar je rekening mee moet houden. Je bent afhankelijk van het netwerk? Het netwerk van Vodafone toch? Jullie beloven toch 14.4 Mb? Waarom wil je dan de indruk wekken dat het afhankelijk is van externe factoren? En dan moet de consument rekening houden met de omgeving en het netwerk? Vreemde gang van zaken dit.

Wat beteft je tweede vraag, moet ik je het antwoord helaas schuldig blijven. Ik heb geen idee of het "paarse model" in het assortiment komt.  Het is geen verrassing dat je geen idee hebt, dat wisten we al. Schijnt bij Vodafone normaal te zijn, alleen het zwart op wit toegeven is wel zo eerlijk!
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Lamedroid er is hier maar eentje die lame is, en dat is niet je droid, maar jezelf. Mijn excuses , maar ga dan ook de fora langs van tmobile tele2 kpn en andere providers. ALS ze uberhaubt iets hebben wat hier op lijkt. Het heeft mij een heel hoop telefoontjes en wachttijd gescheeld, heb alleen maar even hier op het forum gekeken:D Vodafone heeft in combinatie met facebook en twitter hiermee een mooi alternatief. Je weet dat de internetsnelheid in 99% niet is wat er 'theoretisch'mogelijk hoort te zijn, dat geld voor ALLE providers en verschilt per locatie. Daarnaast heeft het aansporen naar de koptelefoon er voor gezorgt dat vodafone er een plaatje heeft bij gezet, daarmee de actie erkent en mij een hoop duidelijk heid gegeven

So be it!

Daarnaast heb ik even rond gekeken bij sites van andere providers. ik kon er niet een vinden waar ze de paarse aanbieden. Had ik eigenlijk ook niet verwacht. 

So be it!

Hey, maar vind je dat niet leuk, dan koop je toch de paarse bij een internetshop in combinatie met een abbo;) en stop aub met dat geklaag. vind ik gewoon storend.;)

Wisten jullie btw dat de jaarlijkse kosten lager zijn wanneer je rond de 400eu betaald in combinatie met xperia z (altijd online=90 belmin,..wie belt er nou nog 200min pmnd)  en een EEN jarig contract. kan  je na een jaar gebruik te maken van de xperia Z een nieuwe telefoon aanschaffen.  Dit laatste is eigenlijk de reden waarom ik hier een bericht plaats. Vind ik ook leuker om te lezen ipv van die lame en zeurende textjes. 

groetjes Jur:)

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Welkom BoulanJur, op het Vodafone forum 😉
Remarius

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone geeft aan dat het bij de headsets om een op=op actie betreft. smartphone crew heeft geen benul over het aantal.
De site geeft gewoon aan dat het toestel MET gratis headset twv 250 euro komt. Ik had bijna een pre-order geplaats... Erg slecht en jammer! Zeer slechte communicatie! Uitgaande van alleen de online shop noem ik dit de boel flessen! 12 jaar klant.........................
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dude dat gezeur over die koptelefoon haha. Ik dacht dat dit forum over de Xperia ging waarbij mensen bijvoorbeeld over de kleur en releasdatum hebben. En als je nou 12 jaar bij Vodafone zit, en je wilt er blijven EN dat koptelefoontje hebben, bel dan gewoon even vodafone oP en vraag even OF ze al op zijn;)

Voor mij blijft het trouwens ook een verassing of ik dat ding krijg. Heb vorige week een preorder geplaatst. Volgens mij krijgen de mensen een bon of direct de koptelefoon. Volgens mij ook mede veroorzaakt door dit forum, best vet toch:)!

Mensen er zijn meerdere (om)wegen die naar Rome leiden;) en Vodafone bied je meerdere wegen aan hoor;) vind ik:)

Ik stop nu met ingaan op reacties, jullie ook weer blij
Jur
lamedroid

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
lol 

Het is wel duidelijk dat je alleen even op dit forum hebt gekeken en dan ook nog niet eens alles hebt gelezen, maar dan wel ineens hele lappen overbodige tekst neerplempt! Top! Stiekem een vodafone medewerker? 😉
Remarius

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dude.......!? Als betaald propagandist van vodafone mag je best effe dimmen. Ik wil graag een headset! Heel handig als deze gratis bij een telefoon zit. Dus zeik ik daar graag over.Als jou werkgever op de website doet alsof er een headset van 250 euries bij de bestelling zit, terwijl daar helemaal geen garanties voor zijn dan is dat de boel voorliegen....had op basis van de site bijna besteld....op=op erbij zetten! 
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik ben blij met dit topic, en blij hoe wij/jullie hier druk hebben kunnen zetten op die koptelefoon(mooi meegenomen toch), maar HEY we dwalen af;) En sinds mijn pre order (XperiaZ) nieuw hier op dit forum. Natuurlijk geen Vodafone connecties of wat dan ook hahaha come oooon waarvoor zou ik. Maar hey hebben jullie al een bevestiging voorde koptelefoon, ik wel:D! Zo niet, gebruik dan dit o.a. forum en be cool:)

Week 9 jongens/meisjes(en kinders),... BIJNA dus :D!!!
Rens008

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey Newbie,
Heb je via myvodafone verlengd of ben je een nieuwe klant?
Stond op de bevesting van je contract deze koptelefoon er wel bij of kreeg je een aparte bevesting?
Wordt de koptelefoon met de geleverd of moet je een code invoeren op een site voor de levering?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
lamedroid schreef:
Hoi gOOS, wat betreft van de snelheid ben je natuurlijk afhankelijk van het netwerk. Maken er op dat moment meerdere mensen gebruik van de mast is dit terug te zien in de snelheid. De omgeveing waar je je op dat moment bevind is ook een factor waar je rekening mee moet houden. Je bent afhankelijk van het netwerk? Het netwerk van Vodafone toch? Jullie beloven toch 14.4 Mb? Waarom wil je dan de indruk wekken dat het afhankelijk is van externe factoren? En dan moet de consument rekening houden met de omgeving en het netwerk? Vreemde gang van zaken dit.

Wat beteft je tweede vraag, moet ik je het antwoord helaas schuldig blijven. Ik heb geen idee of het "paarse model" in het assortiment komt. Het is geen verrassing dat je geen idee hebt, dat wisten we al. Schijnt bij Vodafone normaal te zijn, alleen het zwart op wit toegeven is wel zo eerlijk!
Hi lamedroid,

Ik heb zojuist eens even het hele topic doorgelezen...
Je komt niet erg positief over, vooral bovenstaande opmerking niet.

Je moet je voorstellen dat de moderators moeten roeien met de riemen/informatie die ze hebben, assortiment informatie is niet altijd even duidelijk, wat we gaan leveren, wanneer etc. Deze informatie moet van andere afdelingen komen en het kan daarom soms even duren voordat de moderators zekerheid hebben en vragen kunnen beantwoorden. Zo zien we dat ook bij sommige antwoorden hier, omdat wij liever niets communiceren waar we geen 100% zekerheid/bevesting over hebben.

Over het algemeen levert Vodafone alleen de standaardkleur uit en breidt eventueel later uit met andere kleuren.
Op dit moment is enkel bekend dat we de zwarte gaan uitleveren, zodra ik bericht krijg dat een paarse variant ook beschikbaar komt zal ik dit communiceren.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag.

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Remarius schreef:
Dude.......!? Als betaald propagandist van vodafone mag je best effe dimmen. Ik wil graag een headset! Heel handig als deze gratis bij een telefoon zit. Dus zeik ik daar graag over.Als jou werkgever op de website doet alsof er een headset van 250 euries bij de bestelling zit, terwijl daar helemaal geen garanties voor zijn dan is dat de boel voorliegen....had op basis van de site bijna besteld....op=op erbij zetten!
Houden we het een beetje gezellig onder elkaar.
Het forum is voor en door iedereen, voor- of tegenstander van Vodafone.
Het is niet alleen een klaagmuur, want ja er zijn ook mensen die oprecht wel blij zijn met wat ze krijgen van Vodafone, laat hun dit dan ook kenbaar maken, net zoals anderen kenbaar mogen maken waar ze niet blij mee zijn.

Daarnaast, geen zorgen, alle Vodafone medewerkers worden aangeduid met een Vodafone logo en ik heb geen hulp nodig van betaalde undercover mensen 😉 denk dat het de moderators en mij zo ook wel lukt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic