lamedroid schreef:
Cool Groeten - Kind regardsBasModeratorSmartphone Crew - Forum NL
Fijn dat je wel tijd hebt om op dingen als een forumnaam te reageren, maar de kritische vragen en opmerkingen gewoon negeert.
Ik kan wel begrijpen dat je graag eerder had willen weten of wij deelnamen aan deze actie van Sony.
Hij had misschien op onze website bijgeplaatst kunnen worden. Waarom hij er (nog) niet bij staat weet ik niet, maar van wanprestatie (ik ga er van uit dat als je dat woord gebruikt je de juridische term bedoelt) is geen sprake.
Wij hebben waar het deze actie betreft geen overeenkomst en van wanprestatie kan dan ook geen sprake zijn.
Wat betreft internetsnelheden, dat lijkt me een discussie voor een ander topic of liever nog, met de klantenservice omdat snelheid van enorm veel factoren afhankelijk is en veelal betrekking heeft op jouw specifieke nummer, toestel, etc.
Daarnaast denk ik dat het nuttiger is om eerst de actuele vragen af te handelen en te zorgen dat iedereen alsnog zo snel mogelijk kan bestellen. Daarin leidt een discussie over wat Vodafone al dan niet beter kan doen alleen maar af toch?