Fiem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia X10

Weet iemand misschien of je applicaties van de Application Manager van Vodafone op de Sony Ericsson Xperia X10 kan zetten. Ik zie de xperia x10 er niet tussen staan. Ik zal graag zoiezo Vodafone TV op mijn mobiel willen, maar dat kan dus helaas niet. Ook als ik dat smsje verstuur voor vodafone tv krijg ik bericht dat het niet werkt.Weet iemand hier meer over?Groetjes Fiem
2 Reacties 2
matjan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij is dit niet mogelijk op de X10....Ik heb ff gekeken, maar heb er niets over kunnen vinden.Niet dat het toestel het niet aankan, maar omdat appliciation manager (nog) niet geschikt is voor de X10. Dit toestel is niet helemaal omgebouwd tot vodafone 360 toestel. Alleen vodafone 360 toestellen kunnen dat. Als je op de website van vodafone naar application manager zoekt, kan je zien dat je de X10 niet kan selecteren in de lijst. Goeie keus trouwens,Heb hem ook
nathaliekn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe lang hebben jullie hem al en bevalt het? Ik wil weer terug naar SE maar weet niet zo goed of ik er goed aan doe. Ga van een Samsung Omnia Querty (B7610) naar een ander toestel. Gr. Nathalie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic