Bramreints

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia T WEER kapot!

Hallo,
 
Sinds vanmorgen is mijn Sony Xperia T voor de 3e keer kapot. Het toestel wil niet meer aan. Hele dag al aan de oplader gehad Heb een bericht gestuurd vanmorgen via de mail naar Vodafone maar krijg geen bericht. Ik heb een abbonement bij jullie + verzekering. Ik wil dat dit opgelost wordt, en dat ik niet WEER mijn toestel voor de 3e keer 3 weken lang kwijt ben, ik kan me dat simpelweg niet veroorloven dat ik geen smart-phone heb. 
 
Omdat dit voor de 3e keer gebeurd is, is er ook een mogelijkheid dat Vodafone mij een compensatie biedt zodat ik een nieuw toestel kan kopen? 
 
Alvast bedankt voor jullie reacties. 
 
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Bram, ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent. Als een toestel na herhaaldelijk repareren van een (gelijkaardig) defect niet werkt, dan is ons beleid dat er een vervangend toestel komt. Bel even met de klantenservice, zij kunnen beoordelen aan de hand van de reparatie-documenten of dat in dit geval een optie zou zijn.

Houdt aub alvast wat gegevens bij de hand als je belt. Zorg dat je in ieder geval de reparatienummers hebt (de IRMAVODA nummers) hebt. Het IMEInummer van je toestel zou ook handig zijn (dat vind je aan de binnenkant van je toestel en bv ook op het reparatiedocument). Mijn collega's kunnen die uiteraard opzoeken, maar dit scheelt jullie allebei weer tijd toch?

Wat betreft je e-mail, daar krijg je uiteraard ook reactie op maar dat kan 2 werkdagen duren, zoals ook in de bevestiging staat. Als het haast heeft zou ik dan ook bellen, in dit geval is de beller sneller 🙂
Bramreints
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed advies, maar ze konden weinig voor me doen. Nu heb ik via Facebook ook contact gezocht met jullie, en daar kwam wel wat uit. Mijn toestel is dus al 3 keer kapot gegaan, 3 keer opgestuurd nu. Maar jullie van Vodafone & Dynafix zijn de reparatiecode van de 1e reparatie kwijtgeraakt.. Dus nu denkt vodafone dat mijn toestel maar 1 keer eerder kapot is gegaan. Nu vertelde een medewerker van Vodafone mij dat ze toch wilden proberen om mij een nieuw toestel te geven. Maar nu is mijn vraag, dit heeft ze neergelegd bij een andere afdeling. Ik weet niet zo wie, maar hoelang zal het duren voordat ik reactie heb? Ik heb natuurlijk op dit moment geen toestel omdat mijn toestel kapot is. 
 
En stel dat ik een nieuw toestel krijg, krijg ik dan hetzelfde toestel? Want dat wil ik eigenlijk niet, het toestel is 1 en al ruk namelijk. Maar ik weet niet of ik hier iets op te zeggen heb? Zou het liefste namelijk gewoon een kortingsbon krijgen twv de waarde van mijn toestel o.i.d. 
 
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Bram,

Goed om te horen dat je toch verder bent gekomen met dit probleem. Je hoort vanzelf hoe het verder gaat, ik kan je van te voren niet aangeven of je een toestel krijgt of een waardecheque. Even afwachten dus!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic