Hallo Bram, ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent. Als een toestel na herhaaldelijk repareren van een (gelijkaardig) defect niet werkt, dan is ons beleid dat er een vervangend toestel komt. Bel even met de klantenservice, zij kunnen beoordelen aan de hand van de reparatie-documenten of dat in dit geval een optie zou zijn.
Houdt aub alvast wat gegevens bij de hand als je belt. Zorg dat je in ieder geval de reparatienummers hebt (de IRMAVODA nummers) hebt. Het IMEInummer van je toestel zou ook handig zijn (dat vind je aan de binnenkant van je toestel en bv ook op het reparatiedocument). Mijn collega's kunnen die uiteraard opzoeken, maar dit scheelt jullie allebei weer tijd toch?
Wat betreft je e-mail, daar krijg je uiteraard ook reactie op maar dat kan 2 werkdagen duren, zoals ook in de bevestiging staat. Als het haast heeft zou ik dan ook bellen, in dit geval is de beller sneller 🙂