egbert1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia P defecte camera

Camera van mijn Sony Xperia P defect. Bij het maken van een foto in het donker met flits, geeft het scherm een zwarte veeg weer. Ben terug naar de vodafone winkel gegaan. Daar hebben ze mijn gsm opgestuurd naar dat waardeloze dynafix. Toen de reparatie gereed was, heb ik mijn gsm weer opgehaald. Bleek dat Dynafix er nieuwe software op had gezet, maar het prbleem was niet opgelost.
 
Dus weer terug naar de vodafone winkel. De medewerker van de winkel heeft mijn gsm weer opgestuurd naar dat malafide Dynafix. Ik houd via de statusupdate de ''status'' in de gaten. Nu staat er al sinds 21/03 dat de gsm in behandeling is bij een externe technische dienst. Dit duurt mij veel te lang, dus heb dat waardeloze Dynafix gebeld waar mijn gsm was. Die konden mij vertellen dat deze waarschijnlijk bij Teleplan was. Dus ik Teleplan bellen. Die konden mij verder ook niet helpen en verwezen mij weer door naar Vodafone.
 
Ik ben helemaal klaar met Vodafone en Dynafix. Wat een waardeloze bedrijven.
 
Waar in hemelsnaam is mijn telefoon?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Egbert,

Ik kan me voorstellen dat je het lang vindt duren. Echter kan het soms langer duren dan normaal als ze wachten op nieuwe onderdelen. Zodra het gerepareerd is krijg je je toestel weer terug en dan kun je weer fotograferen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic