nimka

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xl alles op reis dagbundel

ik zit in spanje en heb de xl alles op reis dagbundel afgesloten voor vier euro per dag. Vannacht kreeg ik, terwijl ik enkel op facebook zat te kijken al om 00.04 dus vier minuten na t ingaan van de nieuwe dagBundel, bericht dat ik mn dagbundel verbruikt had. Dat kan toch niet?????
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Eerst een stukje van de Support website van Vodafone over de Alles-in-één-op-reis-XL-Blox:

Gebruik zorgeloos je smartphone in het buitenland

Want voor maar € 4 kun je per dag:


  • 100 MB aan data verbruiken
  • 100 minuten bellen
  • 100 minuten gebeld worden
  • 100 sms'jes versturen
  • De Alles-in-1 op Reis XL dagbundel gebruik je in combinatie met een abonnement.
Zoals je kunt lezen, kun je tot 100 MegaByte aan data per etmaal gebruiken met deze XL-Blox.
Dat je 100 MegaByte hebt verbruikt binnen vier minuten, is zo goed als onmogelijk.

Het is veel waarschijnlijker dat het waarschuwings-sms-bericht bedoeld was voor de vorige dag.
Of dat het waarschuwings-sms-berichten-systeem van slag is, bij Vodafone.

Dat laatste is het meest waarschijnlijke. Zelf ontving ik ook 18 keer een waarschuwings-sms-bericht dat ik een promotie-bundel had verbruikt, deze maand. En anderen ontvangen helemaal geen waarschuwings-sms-berichten bij het verbruik van 80% van hun maandelijkse data-tegoed.

Laat je niet van de wijs brengen. En houd je data-verbruik gewoon goed in de gaten met de data-registratie op je Apple iPhone. En met een onafhankelijke data-registratie App voor de Apple iPhone, zoals Onavo Data Counter. En natuurlijk via MyVodafone. De onafhankelijke data-registratie app moet je om 00:00 uur wel goed instellen. Voor een maximale data-quotum van (in jouw geval) 100 MegaByte per etmaal. Dus voor ieder etmaal dat je een Alles-in-één-op-reis-XL-BloX aanschaft. Meten is weten.

Succes!

Netwerker


Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@nimka,

Ik kan me voorstellen dat je hiervan geschrokken bent! Wist je dat je je verbruik ook via My Vodafone na kunt kijken? Dan weet je zeker of de sms voor die dag is of dat het iets te laat was voor de dag ervoor 😉
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer van topicstarter. Topic gesloten.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic