Maurice1975

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xiaomi mi4 detecteert geen simkaart

Xiaomi mi4 detecteert geen simkaart. De simkaart is nieuw en werkt wel in een oude iPhone. Bij die iPhone geeft t toestel aan dat er een simlock op zit. Bij de xiaomi mi4 geen melding over simlock, maar boven in balk de melding dat er geen simkaart in zit.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Maurice1975,

Dat is vervelend 😞
Wat je zou kunnen doen is eventueel een andere simkaart in jouw toestel proberen. Echter gaf je al aan dat de simkaart in een iPhone wel werkt waardoor ik vermoed dat de simkaart lezer defect is. Hiervoor kun je het toestel laten repareren bij de winkel waar je deze hebt aangeschaft. Voor meer informatie hierover kun je op de volgende link klikken: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Stevied86
Maurice1975
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je suggestie stevied86.... Ik heb t toestel uit China laten komen, dus even terug naar de winkel is wat lastig...
Anonymous
Niet van toepassing
Oei, dat is inderdaad dan niet zo handig. Je kunt eens langs de Vodafone winkel hiervoor gaan om te zien of ze er iets mee kunnen en of ze het kunnen laten repareren. Al kan ik je niet garanderen dat ze je verder hiermee kunnen helpen. Mocht dat wel zo zijn dan is dat mooi mee genomen. Houd er wel mee dat de kosten voor je eigen rekening zijn.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Maurice1975

Je zegt dat het toestel uit China komt. Heb je eens op het typenummer gezocht en gekeken of het toestel wel gebruikt kan worden in Nederland?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic