Mila2029

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Xiaomi Mi 10 Pro - levert Vodafone deze?

ik wil een Xiaomi Mi 10 Pro (Zover ik weet is ie morgen leverbaar) , komt die ook via vodafone zelf (ik mag verlengen volgens de vodafone app) of moet ik dat via zoiets als belsimpel gaan doen icm met vodafone. Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mila2029
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Nou volgens Vodafone wordt , zover nog bekend, deze telefoon niet aangeboden en zou ik me inderdaad moeten wenden tot een tweede partij als bijv. Belsimpel en dan desgewenst verlengen icm met Vodadone. 

Jammer omdat je dan meestal van alles moet aanleveren maar geen grote ramp ofzo.

Aangezien ik voor android ga, wil ik toch echt geen Samsung meer, omdat ik zoals alle android concurrenten toch echt een Snapdragon 865 ' onder de motorkap' wil en geen Exynos. Dan kom je uit bij Xiaomi, Oneplus en Oppo of Sony, maar ook de nieuwste Sony (xperia 1-II) zie ik niet zo snel verschijnen aangezien de "oudere" xperia 1 ook niet beschikbaar is (wel de xperia 10).

Nu nog even wachten op de beschikbaarheid van de mi 10 pro, want alleen de non-pro is al te bestellen... zal een kwestie van uren of dagen zijn, nog even bellen met de s10+ dan maar (geen straf hoor) 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mila2029 
Geen idee of deze morgen ook leverbaar is bij Vodafone. Ze verkopen het merk wel dus ik zou langs een Vodafone winkel gaan om daar te vragen of die leverbaar is. Als deze online te koop is dan merk je dit snel genoeg en als je hem snel wil hebben, dan is je laatste voorstel een goede optie. 

Het is dus lastig om te melden en anders zal je moeten wachten tot iemand van Vodafone je bericht heeft gezien en je daar verder antwoord op kan geven. Maar als die ergens anders sneller te koop is, zou ik dat doen ?. Maar als je kan wachten, wacht dan op Vodafone. 

Mila2029
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik zal morgen even langs een vodafone winkel gaan en anders neem ik inderdaad de andere weg icm met vodafone contract ..... kortom blijf ik zoiezo bij vodafone ivm de 5g ready abbo's en omdat ik al jaren probleemloos er gebruik van maak. Bedankt

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Mila2029 wrote:

Ik zal morgen even langs een vodafone winkel gaan en anders neem ik inderdaad de andere weg icm met vodafone contract ..... kortom blijf ik zoiezo bij vodafone ivm de 5g ready abbo's en omdat ik al jaren probleemloos er gebruik van maak. Bedankt

 

Graag gedaan en laat nog even weten hoe het is afgelopen. 
Ben wel benieuwd 

Mila2029
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Nou volgens Vodafone wordt , zover nog bekend, deze telefoon niet aangeboden en zou ik me inderdaad moeten wenden tot een tweede partij als bijv. Belsimpel en dan desgewenst verlengen icm met Vodadone. 

Jammer omdat je dan meestal van alles moet aanleveren maar geen grote ramp ofzo.

Aangezien ik voor android ga, wil ik toch echt geen Samsung meer, omdat ik zoals alle android concurrenten toch echt een Snapdragon 865 ' onder de motorkap' wil en geen Exynos. Dan kom je uit bij Xiaomi, Oneplus en Oppo of Sony, maar ook de nieuwste Sony (xperia 1-II) zie ik niet zo snel verschijnen aangezien de "oudere" xperia 1 ook niet beschikbaar is (wel de xperia 10).

Nu nog even wachten op de beschikbaarheid van de mi 10 pro, want alleen de non-pro is al te bestellen... zal een kwestie van uren of dagen zijn, nog even bellen met de s10+ dan maar (geen straf hoor) 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Fijn dat je nog even een terugkoppeling geeft.
Spannend, nu is het nog even afwachten en dan mag je hem gaan kopen en gebruiken.
Alvast wel heel veel plezier en bedenk maar zo, je blijft bij Vodafone, dat is wel fijn 

Fijne dag nog en #BlijfThuis #BlijfGezond

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic