Sinds juli 2017 krijg ik telkens een SMS dat ik gebruik maak van XX HUB, kosten € 7,50 per week. Ik heb absoluut nergens op geklikt, en mij nergens aangemeld. Ik ben de enige gebruiker van mijn telefoon, en heb hem afgeschermd met een ontgrendelcode, dus niemand anders kan er in. Hoop gedoe met Vodafone om van de in rekening gebrachte kosten af te komen (was al 2 x € 15 geincasserd via de auto incasso). Ik snap ook niet hoe die oplichters dit voor elkaar krijgen. Via Google heb ik gevonden dat mGage daar achter zou zitten (op Cyprus gevestigd, ja, ja). Via mail krijg ik nietszeggende antwoorden op mijn vragen van die lui, onbegonnen werk.
TIP: Ik ben er door iemand op geattendeerd dat je via de Portal Gedragscode Mobiele diensten (payinfo.nl) dit soort ongewenste diensten kun blokkeren. Dat kan op dit internetadres
Als u weet dat ik maandelijks ongeveer 15 minuten met mijn mobieltje bel, en nu al een kleine 2 uur kwijt ben
aan het oplossen van die onzin, snapt u dat ik het wel gehad heb met die fraudeurs.