Aminavf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

XL dagbundel buitenland kosten

Hoi allen,

Momenteel zit ik in België.
Ik maak nu al 2 dagen gebruik van mijn XL dagbundel.
Nu vannacht om 12 uur heeft hij weer netjes deze bundel afgeschreven.
De 3e keer gebruik van deze bundel dus.
Omdat wij vanavond terug gaan naar NL, had ik hem alvast uit gezet.
Gezien er in de voorwaarden staat dat een bundel tot 23.59 duurt. Maar nu rekent die buiten mijn bundel.
En ben bang als ik me dag bundel weer aan zet hij weer 4 euro rekent , terwijl die kosten voor vandaag dus al berekend zijn. Kan iemand mij vertellen of dit ook echt zo is? Of dat ik hem gewoon aan kan zetten zonder 2x te betalen voor de bundel. Ik ging er vanuit dat ik hem vandaag gewoon hele dag kon gebruiken, dus dit is nogal een domper gezien ik er dus al wel voor betaald heb, maar het nu buiten me bundel komt.
Hmm dacht slim te zijn en hem alvast te deactiveren -_-.

Groetjes Amina
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Ai dat is inderdaad balen. Zodra jij zelf een bundel stopzet, wordt deze ook meteen stopgezet. (Dit geldt niet voor de maandelijkse bundels).
De alles in 1 op reis en de xl variant kun je in Nederland aanleren staan. Zodra je in Nederland bent dan zijn dit slapende bloxen en springen alleen aan wanneer je daadwerkelijk weer in het buitenland bent. Dus er komen dan ook geen extra kosten per dag hier in Nederland.
Omdat je de blox hebt uitgeschakeld, had je ook meteen data roaming moeten uitschakelen. Omdat dit nu niet gebeurd is krijg je inderdaad kosten buiten de bundel :@

anjakorbee

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kan niet zien wat ik verbruikt heb afgelopen 2 weken in frankrijk. Ik dacht dat de op reis bundel altijd. aanstaat en in werking treedt maar de factuur rekent in de augustusmaans gewoon 0,257 eurocent per bericht .
Anonymous
Niet van toepassing
Als de alles in 1 op reis of de xl variant aanstaat is het niet de bedoeling dat er ook nog geld in rekening gebracht wordt voor de berichtjes. Tenzij natuurlijk de tegoeden opzijn. In my Vodafone (app en website kun je wel de tegoeden zien van de alles in 1 op reis.
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice
Mijn collega's daar kunnen namelijk in de systemen hiervoor en controleren wanneer de alles in 1 op reis aan stond en wanneer en hoeveel sms'jes verstuurd zijn. Vanuit hier kan ik echter niks betekenen voor je omdat ik niet in de systemen kan. Ik hoop voor je dat het wordt opgelost.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic