EddyCo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wordt regelmatig gebeld door 030-8004448 (Vodafone)

ik wordt 3 of 4 keer per week gebeld vanaf nummer 030-8004448. Ik krijg een melding dat er een voicemail is, maar er wordt niets ingesproken. Als ik terugbel blijkt het vodafone te zijn, maar ik krijg niemand aan de lijn. Kan dat ophouden a.u.b.?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3314Posts
  • 977Oplossingen
  • 1084Likes

Hi @EddyCo, goedemorgen!

Dat is wel ontzettend vaak! Het nummer is inderdaad een nummer waar uit naam van Vodafone wordt gebeld. Bij de privacy-instellingen zie ik terug dat we je wel mogen benaderen t.b.v. klantonderzoek. Deze optie heb ik ook voor je uitgeschakeld. Mocht je dit in de toekomst weer in willen schakelen, dan kan je dit via My Vodafone doen onder het kopje 'Service' - 'Privacy instellingen beheren'. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3314Posts
  • 977Oplossingen
  • 1084Likes

Hi @EddyCo, goedemorgen!

Dat is wel ontzettend vaak! Het nummer is inderdaad een nummer waar uit naam van Vodafone wordt gebeld. Bij de privacy-instellingen zie ik terug dat we je wel mogen benaderen t.b.v. klantonderzoek. Deze optie heb ik ook voor je uitgeschakeld. Mocht je dit in de toekomst weer in willen schakelen, dan kan je dit via My Vodafone doen onder het kopje 'Service' - 'Privacy instellingen beheren'. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic