vraagmeneer74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Worden telefoonnummers verwijdert uit het systeem bij niet betalen?

Hallo,

Ik was voor enige tijd naar het buitenland vertrokken en had zodoende mijn rekeningen niet betaald. (Ik had mijn contract moeten pauzeren, stom!) Nu wilde ik mijn contract eigenlijk weer voortzetten maar bleek dat mijn telefoonnummer na 6 maanden al verwijdert was. Het contract is inmiddels afbetaald maar ik vroeg me gewoon af of dit de normale gang van zaken is, het is niet heel erg maar een telefoonnummer van 20 jaar oud verliezen is toch best jammer.

Alvast bedankt! :grinning:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi vraagmeneer74

Welkom op de Community!

Als een nummer meerdere maanden niet betaald is, wordt het eerst geblokkeerd. Vervolgens als er dan nog geen actie ondernomen is, wordt het nummer verwijderd en evt overgedragen aan het incassobureau.
Voordat het zover is, zijn we natuurlijk wel een paar notificaties, brieven en een aantal maanden verder.
Op dat moment kun je nog controleren of een heraansluiting mogelijk is. Indien het niet mogelijk is, dan ben je het nummer helaas kwijt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi vraagmeneer74

Welkom op de Community!

Als een nummer meerdere maanden niet betaald is, wordt het eerst geblokkeerd. Vervolgens als er dan nog geen actie ondernomen is, wordt het nummer verwijderd en evt overgedragen aan het incassobureau.
Voordat het zover is, zijn we natuurlijk wel een paar notificaties, brieven en een aantal maanden verder.
Op dat moment kun je nog controleren of een heraansluiting mogelijk is. Indien het niet mogelijk is, dan ben je het nummer helaas kwijt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic