Tim Daniel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Word niet teruggebeld door Sales afdeling...

Bij het afsluiten van mijn Vodafone Red abbonement kreeg ik de eerste 3 maanden unlimited data, na deze periode werd ik gebeld door een medewerker van de Sales afdeling om mijn dataplan te verhogen voor €2,- per maand.
Ik heb er toen van af gezien maar bij nader inzien wil ik het toch graag verhogen voor dat bedrag.
Ik heb inmiddels al 3 keer contact opgenomen met de klantenservice en elke keer word mij verteld dat zei dat niet kunnen doen en dat ik z.s.m. terug gebeld ga worden door de sales afdeling die dat wel kan. ik ben er al 2 weken mee bezig en ben nog steeds niet terug gebeld.

Heel slecht dit.
5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Tim Daniel

Welkom op het forum!

Het schiet niet op dat je nog steeds niet terug gebeld bent hierover! Dit is ook niet de bedoeling en zeker niet als we de belofte hebben gemaakt! Namens Vodafone mijn excuses hiervoor!
Het klopt inderdaad dat mijn collega's en ik geen afspraak kunnen maken , zodat je terug gebeld wordt.

Ik raad je aan om te bellen met 0800-0200976. Mijn collega's van de afdeling migratie hebben de mogelijkheid om je abonnement tussentijds te wijzigen in een ander abonnement. Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.
Tim Daniel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de afdeling migratie gelijk gebeld en na wéér 15 min in de wachtrij te hebben gestaan heb ik helaas nu voor de vierde keer hetzelfde antwoord te horen gekregen. Deze collega vind het wel grappig dat u dit zegt want deze afdeling kan dit helemaal niet. de enige afdeling die dit kan is de sales afdeling, Als zei me niet terugbellen kom ik nergens want zelf kan ik geen contact opnemen met hen.

Nogmaals heel slecht dit.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Normaal gesproken als een abonnement al in is gegaan, is de enige afdeling die een abonnement kan aanpassen, de afdeling migratie. Ik sta er dan ook van te kijken, dat dit antwoord wordt gegeven. Dit zal ik dan ook intern bespreekbaar maken. Het nummer van de afdeling verkoop is 0800-0560. Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic