lieky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wonen net over de grens in Belgie en nederlands abonement

Welk abbonement kan ik het beste sluiten als ik in Belgie woon en een nederlandsmobiel nummer wil hebben? Voorheen was er een keuze uit een buurlandenblox, maar deze kom ik op de site niet meer tegen.
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Lieky,

Ik adviseer je om toch maar een Belgisch abonnement bij een Belgische telecom-provider af te sluiten. Dat is veel goedkoper dan een mobiel abonnement bij een Nederlandse telecom-provider. Je bent dan goedkoper uit.
Zelfs nu de tarieven binnen de Europese Unie de afgelopen jaren drastisch zijn verlaagd voor grensoverschrijdend mobiel telefoonverkeer en mobiel data-verkeer. Dan nog is het veel goedkoper om in het land waar je verblijft / woont een mobiel abonnement af te sluiten. Dan zit je ook niet met het gedoe van het toevoegen van BloX.

Enig nadeel is dan wel dat je voor Nederlandse familie en vrienden bereikbaar bent via je buitenlandse nummer. Zij moeten dus: 00-32-jouwnummer invoeren om telefonisch contact met jou te krijgen.

Dat is het enige nadeel. Maar gezien de kostenbesparing voor jou, is dat wel te overzien.

Succes!


Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@lieky als je graag een Nederlands abonnement wil is Red Plus misschien een optie voor jou 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic