Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Witte blokjes scherm Samsung Galaxy S4

Helaas helaas,

Alle problemen zijn weer terug...ook de blokjes op mijn scherm. Aangezien ze zo ongeveer alles aan mijn telefoon al vervangen hebben, vraag ik me af wat er nu nog voor mij gedaan kan worden?
129 Reacties 129
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Jaa dat had ik ook gevonden tot nu toe haha. Het klinkt alleen zo raar dat ze een andere naam geven aan een toestel alleen maar voor software;)

Ben ook heel blij dat ik niet nog langer hoef te wachten, zoals ze ook aangaven: als het moederbord al vervangen is en dat heeft niet geholpen, dan helpt niks.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
dat is puur voor een verkoop truc zodat mensen denken dan dat er een 'hele' nieuwe telefoon uit is en gaan hem dan sneller kopen terwijl er alleen een andere software functie opzit zo werkt het nou eenmaal haha 🙂
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Lkoster helemaal top 🙂 Ik snap dat je gezien je eerdere ervaringen een beetje huiverig bent voor een nieuw toestel, maar de kans is groot dat het hiermee echt een stuk beter gaat. Fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt ook, wordt gewaardeerd 🙂 Het verschil in toestel is inderdaad niet heel groot, ben benieuwd hoe het bevalt!
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
_Nadia_We zullen het zien. Zit nu in spanning het bericht af te wachten dat mijn nieuwe telefoon binnen is. Dat wordt dan hopelijk mijn laatste ritje naar Breda voor dit. Na twee maanden en tig ritjes mag dat ook wel 😉

Graag gedaan. Je moet niet alleen het negatieve of slechte op het internet zetten, maar ook het positieve en goede! Natuurlijk laat ik het ook weer weten als ik mijn toestel heb en er na 1 a 2 weken nog niks mee mis is haha!
Anonymous
Niet van toepassing
Wij hopen het ook voor je Lkoster,
Super dat je ons ook op de hoogte brengt. Wordt erg gewaardeerd!
Laten we hopen dat je snel het nieuwe toestel kunt gaan ophalen.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Lkoster

Weet je al meer? Ik ben erg benieuwd.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
en heb je inmidels je nieuwe toestel al mogen ontvangen 🙂
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hallo,

Nee heb mijn toestel nog niet mogen ontvangen...dus heb helaas nog geen nieuws:(
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
okey das jammer dat je hem nog niet heb ontvangen

weet je wel hoelang dit gaat duren of dat ook niet
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hoii,

Heb net mijn toestel mogen ophalen. Ben nu bezig met alles terug te zetten, maar helaas mag ik niet alles terugzetten. Staat een melding bij dat dit niet mogelijk is op dit toestel.

Ook moet het natuurlijk niet allemaal mee zitten. In de winkel hebben ze met het gebruiksklaarmaken van mijn toestel mijn hoesje kapot gemaakt. Hier wordt ik vrijdag over gebeld of ze deze kunnen vervangen of niet voor mij. Anders mag ik zelf weer een nieuw hoesje gaan kopen...alsof ik niet al genoeg kosten heb gehad met dit drama.....
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
goed om te horen dat je je nieuwe tel heb
alleen weer jammer dat ze je je hoesje kapot hebben gemaakt maar dit lijkt mij gewoon dat hun dit vergoeden lijkt mij hun maken het tenslotte kapot dus zouden dus de schade moeten vergoeden lijkt mij tenminste

en hoe bedoel je met dat je niet alles terug mag zetten wat voor melding krijg je precies dan
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ja was vanmiddag ook helemaal blij toen ik gebeld werd dat mijn toestel binnen was. Ik krijg ook een nieuw hoesje, alleen is het probleem dat ze voor de S4 amper nog hoesjes hebben. Dus nu is even de vraag wat ze me kunnen aanbieden, want het hoesje die ik had hebben zij niet. Dus die meneer van de winkel ging even intern een paar dingen proberen, maar kon me nog niks beloven.

Bepaalde dingen mogen alleen terug gezet worden op dezelfde toestel, dus niet op een ander toestel. De melding zegt dan: deze items kunnen alleen op hetzelfde apparaat worden hersteld. Dit gaat dan over mijn apps bijvoorbeeld. Geen grote problemen gelukkig, maar wel even vervelend want nu moet ik alles handmatig instellen.

Ook nog maar even goed nieuw natuurlijk:
Ben tot nu toe helemaal blij met mijn toestel! Nog geen meldingen over problemen, simkaart wordt geaccepteerd en zelfs geen spaanstallige vodafone apps, helemaal geen vodafone apps meer!
Of de blokjes bij dit toestel komen....dat zal even afwachten zijn haha.

De mevrouw van de vodafone winkel zei ook dat mijn oude telefoon heeeeel traag reageerde. Ze wilde alles er af halen voor mij maar hij reageerde niet op wat ze probeerde. waren blijkbaar nogmeer problemen dan ik zelf wist..
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
okey nou dat zou vast en zeker wel goed opgelost worden van het hoesje 🙂

en dat is idd even vervelend om alles weer handmatig instellen maar goed dat is inpriciepe ook weer zo gebeurd
gelukkig bevalt je nieuwe toestel en kan je er hopelijk probleemloos gebruik van gaan maken 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Hey !Lkoster,

Goed om te lezen dat je de nieuwe telefoon hebt. Betreft het hoesje neem ik aan dat ze doen wat ze kunnen doen om het op te lossen voor je. Ik hoop voor je dat nu geen witte blokjes etc meer in beeld komen.
Mocht je natuurlijk in de toekomst vragen hebben dan weet je ons te vinden. Heb je tips voor andere blijf ze vooral delen! Het wordt zeker gewaardeerd.

Groetjes Steven-
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Tot nu toe nog geen blokjes, begin beetje bij beetje meer vertrouwen te krijgen in mijn nieuwe telefoon haha. De week a twee weken zijn nog niet voorbij, maar tot nu toe nog geen problemen gelukkig.

Helaas nog geen goed nieuws over mijn hoesje, ben vrijdag gebeld maar hij had nog geen bericht gehad. Dus daar moet ik nog voor afwachten.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat je nog geen problemen hebt met de telefoon. Laten we ook hopen dat het zo blijft!
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ik neem mijn woorden van gisteren helemaal terug. De blokjes zijn er weer....Binnen 1 minuut alle cijfers op mijn scherm vervangen door blokjes.
Het heeft dus nooit aan mijn telefoon gelegen, maar aan de software. En nu is het ergste....voor de S4 komt geen update meer (dit las ik, misschien is het niet waar?).

Wat kan ik nu nog doen?

Steven-patjuhwMaartje
Weet niet of iemand me kan helpen....want ik weet het niet meer.........
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
okey dat is flink balen dat de witte blokjes weer terug zijn lijkt dus idd een software probleem
toevallig een samsung repair centre bij je in de buurt of niet

en SamsungExpert weet jij hier een oplossing voor misschien ?
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Niks in de buurt. Zag toevallig dat er iets van Samsung in Breda was (dit zag ik toen ik mijn telefoon ging ophalen). Maar ik woon 30 kilometer van Breda vandaan...kan het dus niet echt in de buurt noemen...

Ja lijkt mij ook dat het een software probleem is, maar ik bedenk liever hoe het dan opgelost kan worden. Kan het niet zo laten tot er een update komt, als die nog komt...want het neemt mijn hele telefoon over zo....
Anonymous
Niet van toepassing
Te vroeg gejuicht 😞
Bij mij is niks bekend....Maybe dat SamsungExpert meer weet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic