Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Witte blokjes scherm Samsung Galaxy S4

Helaas helaas,

Alle problemen zijn weer terug...ook de blokjes op mijn scherm. Aangezien ze zo ongeveer alles aan mijn telefoon al vervangen hebben, vraag ik me af wat er nu nog voor mij gedaan kan worden?
129 Reacties 129
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Lkoster je hebt dan inderdaad een gereviseerd toestel. Normaal gesproken doen we dit nooit, maar omdat je al zolang problemen ervaart heb ik een uitzondering gemaakt en je case persoonlijk opgepakt zodat dit zo snel mogelijk in orde gemaakt wordt. Ik heb je hierover een privébericht gestuurd.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
En snel was het zeker! Dankje!

Ik heb voor het eerst weer meer vertrouwen in een goede afloop!
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
goed om te lezen dat het nu (hopelijk) is opgelost met een compleet ander toestel 🙂
veel plezier met de s5 maar dat gaat wel goed komen denk ik 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen!!!, top
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hallo allemaal,

Ik denk dat het topic nu wel gesloten mag gaan worden. Heb nu een samsung s5 neo, die ik ondertussen al dik een week in gebruik heb. Tot nu toe nog geen problemen, dus heb er vertrouwen in!

Helaas kan ik het vergeten om al mijn kosten terug te krijgen, maar dat is dan maar zo. Wilde eerste mijn abonnement in de tijd dat ik in het buitenland ben te laten bevriezen, maar dat zou betekenen dat ik nog eens €90,- extra kwijt ben voor niks. Dan betaal ik liever gewoon mijn abonnementskosten door, zodat mijn abonnement gewoon in augustus afloopt. Hierna ga ik helaas ook naar een andere provider...de oplossing van was helemaal super! Ben daar ook heel blij mee...maar eerst 9 maanden zo van het kastje naar de muur gestuurd worden, met zo veel extra kosten...dat heeft er helaas voor gezorgd dat ik liever niet meer bij Vodafone blijft. Mijn vertrouwen is weg.

En om dan ook maar terug te komen over het topic zelf, er is geen oplossing voor de witte blokjes. Helaas voor alle mensen die dit ook hebben. Er moet een update voor komen, maar of die er al is?
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het heeft opgelost voor je!!!
Jammer om te lezen wel dat je bij Vodafone weg gaat.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Lkoster , het is zeker jammer dat je ons gaat verlaten! Het probleem met de blokken/rare tekens is in ieder geval opgelost in alle S4's die in Nederland zijn uitgebracht. Een update naar de laatste versie zal het probleem oplossen. Het probleem was aanwezig in een van de eerste versies met Android 5.0. Het is dus echt een software probleem zoals je zelf ook al aangaf. Het begon pas bij Lollipop, Android 5. Als de software niet wordt geüpdatet maar alleen de fabrieksinstellingen worden teruggezet is het probleem alleen kortstondig verholpen. Vandaar dat het reparatiecentrum dergelijke klachten vaak niet ziet. Als je nog een S4 hebt uit een ander land dan kan het nodig zijn om bij Samsung de Nederlandse softwareversie erop te laten flashen.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Fijn dat er eindelijk een oplossing is voor de rest. Erg jammer dat dit 10 maanden heeft geduurd en dat er niet eerder naar mij geluisterd is. Precies wat u nu zegt heb ik vanag aug/sept al maar dynafix gecommuniceerd. Samsung had mij dit namelijk ook verteld, er kon niks gedaan worden tot een nieuwe update kwam. Maar dynafix bleef in de veronderstelling dat zij dit wel konden maken. Hierdoor was ik verplicht mijn telefoon op te blijven sturen tot iemand na 8 a 9 maanden eindelijk een goede oplossing kon geven.

Dat dynafix die klachten niet zag snap ik. Ik heb meerdere malen gezegd dat ze mijn telefoon langer dan een week aan moesten laten staan bij hen. Dan pas konden ze zien of het geholpen had of niet. Dit hebben ze helaas nooit gedaan en waren elke keer heilig overtuigd dat ze mij een perfecte toestel hadden gegeven.

Ik hoop dat hier nog actie op ondernomen wordt (naar dynafix), als het kan wil ik zelf ook nog een klacht indienen naar dynafix. Zij hebben er voor gezorgd dat de oplossing veel langer heeft geduurd. Zij zijn ook voor een groot deel dus de reden dat mijn vertrouwen in vodafone ver te zoeken is...

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic