Hallo allemaal,
Ik denk dat het topic nu wel gesloten mag gaan worden. Heb nu een samsung s5 neo, die ik ondertussen al dik een week in gebruik heb. Tot nu toe nog geen problemen, dus heb er vertrouwen in!
Helaas kan ik het vergeten om al mijn kosten terug te krijgen, maar dat is dan maar zo. Wilde eerste mijn abonnement in de tijd dat ik in het buitenland ben te laten bevriezen, maar dat zou betekenen dat ik nog eens €90,- extra kwijt ben voor niks. Dan betaal ik liever gewoon mijn abonnementskosten door, zodat mijn abonnement gewoon in augustus afloopt. Hierna ga ik helaas ook naar een andere provider...de oplossing van was helemaal super! Ben daar ook heel blij mee...maar eerst 9 maanden zo van het kastje naar de muur gestuurd worden, met zo veel extra kosten...dat heeft er helaas voor gezorgd dat ik liever niet meer bij Vodafone blijft. Mijn vertrouwen is weg.
En om dan ook maar terug te komen over het topic zelf, er is geen oplossing voor de witte blokjes. Helaas voor alle mensen die dit ook hebben. Er moet een update voor komen, maar of die er al is?