Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Witte blokjes scherm Samsung Galaxy S4

Helaas helaas,

Alle problemen zijn weer terug...ook de blokjes op mijn scherm. Aangezien ze zo ongeveer alles aan mijn telefoon al vervangen hebben, vraag ik me af wat er nu nog voor mij gedaan kan worden?
129 Reacties 129
Anonymous
Niet van toepassing
Ik hoop het ook voor jullie:$
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hoi,

Weer een update over alles. Ik heb nu veel contact gehad met Samsung zelf. Vandaag heb ik met hen een smart tutor sessie gehad. Helaas konden ze niks betekenen voor me. Er is een mail uit naar Korea en hier krijg ik maandag/dinsdag weer meer over te horen.

Blijkbaar is het een bekend probleem bij de s2 geweest. Deze hebben ze toen opgelost. Nu is het er helaas weer en ligt het aan de software in combinatie met de provider (Vodafone).

vervelend dat je het ook hebt. Als ik meer weet zal ik het weer laten weten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Thanks voor de update@Lkoster

Hopelijk wordt het alsnog opgelost. We horen het graag van je zodra je meer weet.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Weer eens tijd voor een update:

Toestel is versneld meerdere keren weggeweest, waardoor ik weer in aanmerking kwam voor een nieuw toestel. Deze heb ik ondertussen ook al mogen ontvangen (dezelfde als hiervoor). Nu is het natuurlijk weer afwachten of deze hetzelfde probleem vertoont...

Verder krijg ik een vergoeding voor de afgelopen 6 maanden dat ik mijn toestel niet heb kunnen gebruiken, zoals je die wel hoort te krijgen.

Of het opgelost is laat ik nog wel weten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Nog bedankt voor je update :).

We horen hopelijk geen bericht meer in dit topic over de ''Witte Blokjes'', anders wordt het maar gekkenwerk :p. Laat je het ons weten als het volgens jou opgelost is?
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hallo,

Kan helaas nog niet weten of de blokjes weg zijn. In de tijd dat ik hem terug heb is die nu 2x uitgevallen en 1x kreeg ik een blauw scherm, waarna mijn telefoon nergens meer op reageerde. Moest mijn batterij er echt uit halen voordat ik weer iets kon doen. Weet iemand wat dit scherm betekend? Ook weer iets heel bijzonders waar ik niet veel over terug kan vinden!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Lkoster bedankt voor je updates! Fijn dat je gecompenseerd bent voor het ongemak en dat je een ander toestel hebt gekregen. Je hebt er wel pech mee als ik dat zo lees zeg 😞 Een blauw scherm lijkt me geen goed teken, maar ik heb het inderdaad nog niet eerder gehoord. Heb je erna nog problemen ervaren?
Anonymous
Niet van toepassing
Zegt mij om eerlijk te zijn ook niks.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hallo,

Nee het lijkt mij ook niet echt goed....kende het ook echt niet. Helemaal blauw, verder niks. Kon ook verder niks.

Ja hij valt vaak uit, hij heeft nog geen week aangestaan zonder uit te vallen (of te wel, heb nog niet kunnen testen of dit toestel wel normaal doet of niet)

Zou ook niet weten wat ze bij Dynafix hier aan kunnen doen, weet ook zelf niet wat het is. Heb tussendoor al een software update gedaan, maar daar is niks door veranderd...uitvallen/vastslaan deed ie daarvoor en nu nog steeds...

En pech hoort echt bij mij, het mag nooit te makkelijk gaan he;)

Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eens het toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Durf het bijna niet te zeggen.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Vandaag inderdaad maar terug zetten naar fabrieksinstellingen. Telefoon is vandaag weer uitgevallen. Ook bij het bellen zit er een fout, hij hangt spontaan op....

Hopen dat dit werkt, want over een maand ga ik voor een half jaar naar het buitenland en dan is een goed functionerende telefoon toch wel handig....
Anonymous
Niet van toepassing
Ja absoluut, laten we het hopen!!!
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Helaas...ook nu is mijn telefoon weer vastgeslagen/reageert hij nergens op....
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Wat ontzettend vervelend zeg! Hopelijk kunnen ze de telefoon nog snel omruilen voordat je vertrekt.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Dat hoop ik ook. Heb vorig jaar (haha) nog gemaild naar de winkel, die zou weer kijken wat ze konden doen...maar nog niks van gehoord.

Ook 3 kwartier met de klantenservice aan de lijn gehangen (nadat mijn telefoon eerst 2x de verbinden verbrak...fijn die telefoon), maar die konden niks voor mij betekenen.

Nu maar weer een klacht ingestuurd, aangezien ik niet deze telefoon zo mee ga nemen naar het buitenland en ik dan ook niet er voor ga betalen...


Anonymous
Niet van toepassing
Laat je ons weten wat op beide de uitkomst is?
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hier weer een update...pff wat een gedoe en alles.

Maar hopelijk is het straks opgelost. Heel veel contact gehad met de winkel en vodafone. Eerst kwam er zeer weinig uit. Zelf ook het 1 en ander uitgezocht...
Heel veel mailtjes gekregen met dat ze bij hoge uitzondering dit en dat konden bieden...

Uiteindelijk, ondanks eerdere andere berichten, een nieuw toestel aangeboden gekregen. Dit zou eerst weer een S4 VE zijn, maar die bleken ze toch niet te hebben. Nu is het een S5 uit de servicevoorraad (ik heb geen idee wat dat betekend, iemand die mij dit kan uitleggen?)

De telefoon wordt naar de winkel verstuurd dus die kan ik hopelijk snel ophalen....en dan echt duimen dat ik met mijn 4e toestel eindelijk geen problemen meer heb....9 maanden gedoe is toch voldoende?
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is de Samsung s5 uiteen bepaalde voorraad, durf je niet te zeggen welke voorraad dit is. Aan de andere kant ben ik echt blij voor je dat dit uiteindelijk geregeld is. Ik hoop voor je dat de s5 werkt zoals hij hoort te werken en dat je geen pech meer hebt hierin. Mag nu wel eens stoppen, toch 🙂
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hoi,

Kan dit ook een telefoon zijn die gereviseerd is?

Ik hoop het ook echt...9 maanden vind ik zelf niet normaal, had het graag al eerder opgelost gezien...maargoed laten we hopen dat een 4e telefoon wel het probleem oplost.
Anonymous
Niet van toepassing
Durf ik je niet te zeggen, maybe dat iemand anders het weet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic