Hallo,
Nou maandag de 24e mijn telefoon weer opgestuurd en donderdag al weer op kunnen halen (erg snel voor een expertise onderzoek vond ik). Ze hebben weer ander software erop gezet (5.0.1 ipv 5.0.2) en mijn display weer eens vervangen. Maar ook gisteren is het probleem weer terug gekomen.
Gelijk contact gezocht met dynafix en vodafone.
Dynafix gaf aan dat bij hun het probleem opgelost was na het vervangen van het display (heb al meerdere malen uitgelegd en ook vodafone heeft dit aangegeven dat het probleem sowieso TIJDELIJK opgelost is na het opnieuw opstarten van de telefoon, dus ze hadden dit nooit kunnen conluderen). Ik het verhaal nogmaal terug gemaild. Zij gaan nu contact opnemen met Samsung (zouden ze ook al gedaan hebben, maar dat klopt dus niet).
Vodafone heeft aangegeven dat ze het erg vervelend vinden maar voordat zij weer actie gaan ondernemen moet mijn telefoon weer 3x opgestuurd worden (dus nu nog 2x aangezien het een andere telefoon is, dan krijg ik weer een nieuw toestel).
Ik ga dus morgen maar weer naar de Vodafone winkel om mijn toestel op te laten sturen en daarna weer. Kijken of ik dan een goed toestel aangeboden kan worden.
Van mij mag het topic gesloten worden, aangezien jullie mij helaas ook niet kunnen helpen. Tenzij jullie op de hoogte gehouden willen worden;)