Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Witte blokjes scherm Samsung Galaxy S4

Helaas helaas,

Alle problemen zijn weer terug...ook de blokjes op mijn scherm. Aangezien ze zo ongeveer alles aan mijn telefoon al vervangen hebben, vraag ik me af wat er nu nog voor mij gedaan kan worden?
129 Reacties 129
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Veel te vroeg gejuicht. Heb maar de klantenservice en de winkel gemaild. Sowieso die reacties afwachten, maar als iemand nu iemand iets weet...graag...steeds meer letters en cijfers veranderen in blokjes....
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
op welke android versie draaid die momenteel en is er misschien een update beschikbaar
misschien dat dat werkt en anders durf ik het ook niet te zeggen en dan is het alleen hopen dat SamsungExpert het misschien weet
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hij draait op 5.0.1 en zover ik weet en mij telefoon geeft het ook niet is, is er geen update beschikbaar...

Ik weet niet wat er idd verder voor oplossing is...aangezien het niet bij alle telefoons is maar ik heb gewoon de pech weer.......
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
okey is toch 1 van de nieuwste android versies (mij s6 draaid op 5.0.2)
ik denk dat je toch even moet wachten tot SamsungExpert reageert misschien dat die de oplossing weet
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ja ze hebben ook gezegd dat voor de s4 geen nieuwe updates meer kwamen...weet natuurlijk niet of het waar is en welke update dan de laatste is.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Net even langs een winkel in Schiedam geweest, was daar toevallig. Ook hier weer een uniek geval (leuk zo twee unieke telefoons). Daar wisten ze geen oplossing en ze konden me ook niet vertellen of er nog wel of geen update komt voor de s4.

Als ik mijn oude software terug wil zou ik dit kunnen laten doen ergens...zou een oplossing kunnen zijn aangezien het blijkbaar aan de software ligt...maar of dat een goede oplossing is...?

Ik wacht samsungexpert even af...
Anonymous
Niet van toepassing
Vaak zijn zowel de winkels als de klantenservice niet op de hoogte of er een nieuwe software update komt voor een bepaald type telefoon.
Mocht je in plaaats van lolipop kitkat er weer op willen zetten dat is mogelijk. nu weet ik alleen niet of dit onder rooten valt. Als dat wel het geval is dan kun je hiervoor niet terecht bij Samsung of Vodafone. Dit dien je echter zelf te doen.
Puur omdat met rooten het mis kan gaan en dit ook niet onder de garantie valt.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Volgens de man bij de vodafone winkel verlies ik mijn garantie niet en wordt dit voor me gedaan. Anders ga ik dit namelijk ook niet doen. Het is een oplossing miaachien, anders mogen de vodafone mensen iets anders gaan bedenken voor mij. Wacht ook nogsteeds op reactie op mijn twee mails
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ondertussen al mails terug gehad.

Ik had een mail naar de klantenservice gestuurd waarmee ik ook al eerder contact had gehad over mijn toestel. zij heeft de mail doorgestuurd naar de klachtenafdeling om te zien wat zij voor mij kunnen betekenen.

Verder had ik een mail gestuurd naar de winkel in Breda waar ik het toestel had omgeruild, zij hebben mijn mail doorgestuurd naar de persoon die toestemming had gegeven voor het omwisselen van toestel, om te zien wat zij voor mij kunnen betekenen.

Verder heb ik nog geen mails gehad en ook nog niks gehoord over mijn telefoonhoesje.....

SamsungExpert heb jij ondertussen al een idee wat zou kunnen helpen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Lkoster heb je inmiddels al een reactie op je e-mails en/of een oplossing in zicht?
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Helaas nog steeds niet. Vodafone Breda heeft mij gisteren gebeld. Het hoofdkantoor gaat verder onderzoeken, ze hadden hiervoor mijn IMEI nummer nodig. Weet niet wat ze daarmee kunnen doen....blijf nog rustig afwachten.....helaas
Anonymous
Niet van toepassing
Dan wachten we nog rustig verder af. 😞
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Vandaag weer een mail gehad:

Ik heb contact gehad met dezelfde collega die jouw nieuwe toestel in eerste instantie geregeld heeft. Hij vond het erg vervelend en vreemd om te horen en heeft toen het een en het ander uitgezet bij Dynafix om te kijken wat voor oplossing we konden bieden.

Echter geeft Dynafix aan het probleem niet te kennen, waardoor mijn collega genoodzaakt is om een expertise onderzoek voor te stellen. Samsung bepaald wanneer er een update en of er een update voor een bepaald toestel komt. Daar hebben wij helaas geen invloed op.

Tijdens dit onderzoek, wordt het reguliere proces van opsturen ter reparatie over geslagen en wordt er meteen door 2 monteurs naar het toestel gekeken.

Ik heb toen aangegeven dat ik het er niet mee eens ben, maar dat was zijn definitieve antwoord.

Na een expertise onderzoek, ga ik weer pleiten voor een swap toestel. Ik had je graag nu meteen een oplossing willen bieden, maar helaas moeten we dit onderzoek eerst in werking stellen voordat ik meer geregeld krijg.

Met vriendelijke groet,

*moderator edit: het is niet toegestaan om namen van medewerkers openbaar te publiceren.*

Vodafone winkel Breda

Ik weet niet zo goed wat dit precies betekend en hoe lang dit alles nog gaat duren. Heb dit ook teruggemaild omdat ik er nu echt klaar mee ben. Dit duurt nu al 3 a 4 maanden. Ook over mijn hoesje die ze in de winkel kapot hebben gemaakt hoor ik niks. Dit heb ik ook aangegeven. Wacht even dit maoltje af en anders moet ik kijken wat voor andere stappen ik kan nemen.

Weet niet of iemand anders nog iets weet...maar ik weet het zelf niet meer
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Je toestel is niet defect maar er zit ergens een bug, telkens opsturen heeft geen zin
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Nee dat had ik al door, maar voor ze mij een andere oplossing willen bieden moet ik hem eerst 100x opsturen...
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Er is geen oplossing, dit is een cosmetisch probleem ( waarschijnlijk ). Voor een oplossing moet je op xda kijken, bij dynafix en vodafone gaan ze het niet oplossen.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Na veel contact met vodafone en dynafix heeft dynafix toch gevraagd mijn toestel nogmaals op te sturen. Nu probeer ik en back up te maken, maar dit lukt niet (heb met mijn nieuwe toestel nog geen back up gemaakt). Hij geeft de melding: een fout met de gegevensverwerking
Anonymous
Niet van toepassing
Hoe probeer je de back-up te maken
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
via samsung kies. Heb de nieuwste versie er op staan.
Anonymous
Niet van toepassing
Probeer eens de back up te maken over Wi-Fi..http://m.nl.softonic.com/editorial/alternatieven-voor-samsung-kies

Ben aan t googlen voor je....mocht ik wat tegen komen dan post ik het hier, maybe dat meer weet. Hij is hier meer thuis in dan dat ik dat ben

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic