Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

Witte blokjes scherm Samsung Galaxy S4

Helaas helaas,

Alle problemen zijn weer terug...ook de blokjes op mijn scherm. Aangezien ze zo ongeveer alles aan mijn telefoon al vervangen hebben, vraag ik me af wat er nu nog voor mij gedaan kan worden?
129 Reacties 129
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Lkoster,

Een boardswap is het vervangen van het moederbord in je toedstel een van de duurste en belangrijkste onderdelen van je telefoon. Op je moederbord zit alles namelijk aangesloten en is vaak de plek waar de oorzaak van het probleem zit als de reguliere onderdelen al vervangen zijn.

Groetjes,
MrMister
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Bedankt voor de snelle reactie MrMister.

Laat ik dan positief blijven en hopen dat het dan nu wel opgelost is.

Al hebben ze al eens dit vervangen:
- Behuizing vervangen - Display vervangen - Module moederbord vervangen - Software update.
Module moederbord is dan iets anders dan het moederbord zelf?
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
LkosterDe module op het moederbord is een onderdeel van het moederbord maar niet het geheel. En bij het vervangen van het moederbord krijg je een hele nieuwe en bij een reparatie maken ze een onderdeel dat kapot is dus dat is ook weer net even anders.

Groetjes,
MrMister
Anonymous
Niet van toepassing
Lkoster

Laat je het ons even weten of het nu wel goed gaat of niet?

Groetjes Stevied86
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Dankje voor de informatie MrMister

Ik ga zo mijn telefoon op halen, winkel is pas om 1 uur open. Dan duurt het nog 1 a 2 weken voordat ik de bevestiging hebt, vorige keer duurde het ook weer iets langer dan een week, maar ik houd jullie zeker op de hoogte!
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Telefoon terug, heb nu meer problemen dan eerst (blokjes weet ik dan nog niet)
Mijn taal voor bepaalde apps van vodafone zelf staan op spaans, hoe zet ik dat terug?
Mijn toestel geeft aan geen sim, alleen noodoproepen, maar er zit een sim in en hij doet het opzich ook wel.
Krijg melding dat bepaalde apps niet reageren en dus gestopt zijn.
Beeldscherm wordt nogsteeds paar tinten donkerder tussendoor.
Kreeg in het begin ineens een zwart scherm dat ik verplicht mijn telefoon moest uitschakelen, kon niks meer.
Ook kreeg ik een melding dat mijn sim verwijdert was, toen kon ik ook niks meer.
Scherm gaat niet meer op time-out terwijl die staat ingesteld op 1 minuut

Twijfel nu of ik maar moet mailen naar die vrouw, of het nog even tijd moet gunnen....

MrMisterstevied86
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Lkoster,

Dat meen je niet 😞
Dit was toch de 2e keer meen ik dat hij het reparatie traject inging, of is dit al de 3e keer?
Is dit de derde keer dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zorg ervoor dat je dan alle voda irma nummers bij de hand hebt zodat een coulance swap kan aangevraagd worden voor je.

Groetjes Stevied86



Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Lkoster dat is natuurlijk niet de bedoeling, wat vervelend zeg 😞 Ik sluit me aan bij stevied86. Neem even contact op met de klantenservice, hopelijk kom je dan in aanmerking voor een swap!
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik kan me herinderen dat samsung zelf ook een colance regeling heeft 3x opsturen voor zelfde probleem is dan de nieuw waarde van het toestel terug krijgen heeft me broer bij ze s2 gehad
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties. Ik heb gemailt naar de mevrouw van de vodafone winkel (die zou er dan voor zorgen dat ik niet weer helemaal naar Breda hoefde te komen), maar tot nu toe nog geen reactie gehad. Ik ga morgen ook maar bellen naar de klantenservice. Ja baal heel erg hiervan, nog nooit zoveel ellende gehad met een samsung, dit is al mijn 5e samsung toestel.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo uit kijk naar het krijgen van een nieuw toestel. Ze hebben ondertussen zoveel gesleuteld aan mijn toestel dat ik een zo goed als nieuwe toetsel heb en elke keer als ik hem terug krijg, zitten er meer problemen dan waarmee ik hem opstuurde. Wie weet hoe het gaat zijn als ik een nieuw toestel krijg.....Maar dat zijn dan maar weer even de angsten die dan door mijn hoofd gaan, aangezien het nu al zo lang mis gaat...

Ik zal morgen laten weten wat de klantenservice heeft verteld.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
stevied86_Nadia_patjuhw

Ik moet mijn telefoon nu eerst voor de 3e keer op laten sturen. Is er dan weer een probleem dan pas kan ik iets proberen te regelen....
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
okey nou dan weet je in iedere geval dat al je na de 3de keer reparatie je toestel nog steeds niet goed is dat je 2 mogelijk heden heb succes ermee hoop voor je dat het snel en goed opgelost word

hou ons even op de hoogte
Anonymous
Niet van toepassing
ai, ik dacht dat dit al de derde keer was 😞 Lkoster
Dan moet de telefoon helaas nog een keer opgestuurd worden al denk ik dat ze het niet gefixt gaan krijgen 😞


Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Jammer Lkoster! Fingers crossed dat het wel gemaakt kan worden deze keer.
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ja ik heb de vrouw uit de winkel gemaild, zij ging iets proberen daar wacht ik nu even op. Aangezien ik pas dinsdag weer naar Breda kan om mijn telefoon op te laten sturen...

Tsja...snap dat er minimaal zoveel keer iets geprobeerd moet worden, maar ik betaal nu al 2 maanden abo kosten voor niks, want ik kan mijn mobiel niet gebruiken en de reiskosten tikken ook aan.

We wachten maar...weeeeer....af
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
stevied86_Nadia_

Hoii,

Vandaag een mail gehad van de winkel:

Ik heb al antwoord gehad van de mensen van het hoofdkantoor en die hebben goedkeuring gegeven op de SWAP! Hij was het met mij (en jou) eens dat als er een boardswap gedaan is, het de problemen moet oplossen en niet verergeren.
Hij had de telefoon die jij eigenlijk had niet meer op voorraad, je krijgt dus een ander serienummer (geen I9505 maar een I9515) maar wel een Samsung Galaxy S4.
Je hebt dan de keuze tussen wit en zwart. Zou je mij willen laten weten of je hiervan gebruik wilt maken? Dan ga ik het antwoord doorsturen naar mijn collega's en die sturen de telefoon dan op naar de winkel.

Nu weet ik zelf niet wat het verschil is tussen de I9505 en I9515 behalve het serienummer. Goed nieuws dat ik dus nu al een SWAP krijg! Alleen wat het verschil is en of er dan geen problemen zijn...spannend....

Anonymous
Niet van toepassing
oooh wat een goed nieuws!!!!!
Super om te lezen!
Lkoster
topicstarter
Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Jaa ben ook heel blij stevied86!
Al ben ik stiekem ook beetje bang dat de ellende straks opnieuw begint. En ik vraag me af wat het verschil is tussen de I9505 en de I9515 haha.
Anonymous
Niet van toepassing
check deze eens betreft de verschillen, staat een klein beetje erover uitgelegd.
http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/62651-verschillen-galaxy-s4-i9515-ve-en-s4-i9505.ht...

Groetjes Stevied86
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
super dat ze hem nu al willen omruilen 🙂

de i9515 is de s4 ve edition
het enigste verschil is dat deze direct uit de doos op android kitkat 4.4 draait voor de rest is die precies het zelfde als de s4
hiero een linkje na de specificaties van de s4 ve i9515

http://www.gsmhelpdesk.nl/gear/1459/galaxy-s4-ve-i9515/specs


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic