HarkoSterk

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wisselgesprek op Iphone X kan niet ingesteld worden

Al een maand heb ik geen wisselgesprek meer op mijn telefoon en heb al twee keer naar Vodafone gebeld om dit ingesteld te krijgen. Echter na wat aanpassingen in het systeem werkt het nog steeds niet. Wie kan mij helpen. Instellingen van de telefoon staan verder goed (zover ik weet).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @HarkoSterk 

Wisselgesprek in- of uitschakelen in Apple iPhone X

Druk op Instellingen. Druk op Telefoon. Druk op Wisselgesprek. Druk op de indicator naast "Wisselgesprek" om de functie in of uit te schakelen.

Je kan dit ook nog proberen:
In ieder geval, je kan deze aanzetten door te bellen naar *43#
Status controleren: *#43# en uitzetten doe je via #43#


Mocht dit niet helemaal goed gaan en ze hebben bij Vodafone je nummer al eens een reset gegeven, kijk dan eens wat er gebeurd als je je toestel helemaal opnieuw opstart en/of netwerkinstellingen een keer een reset geeft. Je zou eventueel nog kunnen proberen om een andere provider te kiezen en dan weer terug te gaan naar Vodafone NL. Daarnaast zou ik je adviseren om je SIMkaart in een ander toestel te stoppen en te kijken wat er dan gebeurd. Uiteraard kan je dan ook proberen om een ander SIMkaart in je eigen toestel te stoppen om te zien of die het dan wel doet.

Loop anders eens langs een Vodafone winkel, misschien kunnen die je verder helpen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @HarkoSterk 

Wisselgesprek in- of uitschakelen in Apple iPhone X

Druk op Instellingen. Druk op Telefoon. Druk op Wisselgesprek. Druk op de indicator naast "Wisselgesprek" om de functie in of uit te schakelen.

Je kan dit ook nog proberen:
In ieder geval, je kan deze aanzetten door te bellen naar *43#
Status controleren: *#43# en uitzetten doe je via #43#


Mocht dit niet helemaal goed gaan en ze hebben bij Vodafone je nummer al eens een reset gegeven, kijk dan eens wat er gebeurd als je je toestel helemaal opnieuw opstart en/of netwerkinstellingen een keer een reset geeft. Je zou eventueel nog kunnen proberen om een andere provider te kiezen en dan weer terug te gaan naar Vodafone NL. Daarnaast zou ik je adviseren om je SIMkaart in een ander toestel te stoppen en te kijken wat er dan gebeurd. Uiteraard kan je dan ook proberen om een ander SIMkaart in je eigen toestel te stoppen om te zien of die het dan wel doet.

Loop anders eens langs een Vodafone winkel, misschien kunnen die je verder helpen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het hiermee kunnen oplossen @HarkoSterk?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic