Sinds een tijdje werkt mijn wisselgesprek niet meer.
Allereerst heb ik mijn netwerkinstellingen via de instellingen op de telefoon naar fabrieksinstellingen gezet.
Vervolgens via de instellingen gecontroleerd of wisselgesprek aan staat, dit is dan ook het geval.
Vervolgens uitgaand gaan bellen en vanaf de vaste lijn een gesprek opzetten naar mobiel. Ik krijg dan de bezet toon.
Mijn telefoon aan / uitzetten heeft het pro leem ook niet verholpen.
Echter als ik *43# doe en het nogmaals test werkt het wel. Maar naar een gesprek of 2 werkt het weer niet.
Iemand een suggestie?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Werkt inmiddels weer, je collega's hebben hem goed gezet 🙂
Hoi @Rowindows
Heb je ook al gekeken in je My Vodafone?
Misschien dat het daar niet goed staat? Anders wachten op iemand van Vodafone die je hier kan helpen.
Heb je nog gekeken in My Vodafone @Rowindows ? Anders kijken wij even met je mee.
Sharon wrote:
Heb je nog gekeken in My Vodafone @Rowindows ? Anders kijken wij even met je mee.
Wat zou ik daar kunnen zien? In de app heb ik er niks over gevonden..
Kun je mij een privebericht sturen met daarin je naam, mobiele nummer, adres en postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan controleer ik voor je of bij ons de instellingen voor wisselgesprek correct staan @Rowindows
Werkt inmiddels weer, je collega's hebben hem goed gezet 🙂
Ah super @Rowindows
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.