Dem89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wisselende factuur

Dag,

Mijn abonnementskosten schommelen iedere maand met een paar euro (soms zelf 9 euro per maand verschil), terwijl mijn verbruik altijd binnen de bundel ligt en ik geen extra kosten heb gemaakt. Tevens wisselt het vaste maand bedrag van het abonnement op de factuur; ene keer wordt er standaard een tarief van 49,50 berekend, dan weer 49.31 euro.. Ik zou graag weten waarom er niet gewoon netjes iedere maand een vast bedrag wordt afgeschreven en hoe dit verschil te verklaren is. Is er iemand die hetzelfde heeft en/of het antwoord weet?
2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Dem89,

Ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn. Heb je je rekeningen al eens allemaal bekeken via My Vodafone? Daar zie je per maand welke abonnements - en gebruikskosten berekend worden. Mocht dit niet duidelijk zijn, stuur ons dan een berichtje via Facebook of Twitter. Dan kijken we eens met je mee. Via het forum heb ik helaas geen beschikking over de systemen die nodig zijn om dit voor je uit te zoeken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We zijn benieuwd naar een update Dem89! Mochten we die niet meer ontvangen, wordt dit topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic