lisannegelpke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wisselen van provider, beëindigen oude abonnement

Goedemorgen,

Graag zou ik een bevestiging willen ontvangen dat Vodafone regelt dat mijne oude abonnement (bij Simpel) stop wordt gezet door Vodafone zodra mijn nieuwe abonnement bij jullie in gaat. Ik vond dit nogal onduidelijk aangegeven, vandaar dat ik het via deze weg voor de zekerheid vraag. Ik wil namelijk niet dat ik opeens dubbele kosten heb.

 

Met vriendelijke groet,

Lisanne Gelpke

******

 

Moderator edit: mobiel nummer verwijderd ivm privacy

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @lisannegelpke,

 

Welkom op de community van Vodafone!
Ik kijk graag met je mee naar nummerbehoud.
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? Dan kan ik controleren wanneer je nummer over komt naar ons toe.

Zodra nummerbehoud is aangevraagd, zeggen wij je abonnement op bij je huidige provider op het moment dat je nummer over komt naar ons. Je nummer blijft tot de datum en tijdstip (in de sms) actief bij je oude provider.
Zodra je geen ontvangst meer hebt, mag je de simkaart van Vodafone in je toestel stoppen. Even een aantal keer opnieuw opstarten en je ziet vanzelf een verbinding in beeld. 
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @lisannegelpke,

 

Welkom op de community van Vodafone!
Ik kijk graag met je mee naar nummerbehoud.
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? Dan kan ik controleren wanneer je nummer over komt naar ons toe.

Zodra nummerbehoud is aangevraagd, zeggen wij je abonnement op bij je huidige provider op het moment dat je nummer over komt naar ons. Je nummer blijft tot de datum en tijdstip (in de sms) actief bij je oude provider.
Zodra je geen ontvangst meer hebt, mag je de simkaart van Vodafone in je toestel stoppen. Even een aantal keer opnieuw opstarten en je ziet vanzelf een verbinding in beeld. 
 

lisannegelpke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de informatie!

Ik heb inmiddels een sms gekregen dat op 16 november m’n nummer wordt overgezet

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah top @lisannegelpke. Tegen die tijd ontvang je ook een sms met een tijdstip waarop je nummer over komt.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic