Lamppie

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Windows lumia toestellen

Ben al jaren fan van de lumia toestellen en van de overgenomen fabrikant Nokia, maar komen de Lumia toestellen die in December naar Nederland komen, ook bij Vodafone in de shop?
22 Reacties 22
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goede vraag ! Heb al en tijdje geen Lumia toestellen zien staan in de webshop zou en leuke toevoeging zijn :)! Misschien dat dit even voor je kan worden onderzocht.
Anonymous
Niet van toepassing
Idd, maar ze zijn wel vaker via Vodafone (winkels) verkocht
Lamppie
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, ik heb mijn Lumia 1020 ook via de webshop, maar mijn vraag was of ze er ook weer in komen?
Denk dat microsoft een hele grote stap voorwaards heeft gemaakt en er duidelijk meer mensen over gaan stappen op een Lumia.
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas is dat op dit moment nog niet bekend
Tijnz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Is er inmiddels al wat bekend over de telefoonstellen die in december uitkomen?
Met name dan dus de Microsoft Lumia 950 en Microsoft Lumia 950 XL.
We zijn weer 3 weken verder.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tijnz , ik heb op dit moment nog niets daarover voorbij zien komen. Maar wat niet is kan nog komen. Houd onze website in de gaten.
Lamppie
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie al op andere sites de Lumia 950XL voorbij komen met een Vodafone abbo, lijkt me sterk dat er bij Vodafone nog niks bekent is. Of ligt dit aan versatel in Amerika of de windows toestellen wel in de shop opgenomen gaan worden.
Lamppie
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat jullie niet duidelijk reageren op vragen, denk dat het tijd word om over te gaan stappen op een andere provider na 20 jaar Libertel/Vodafone.
JesseJ

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had deze vraag ook al maanden geleden eens gesteld. Maar mn post is verwijderd. Beetje raar.

Bij de Vodafone UK, Duitsland en Ierland zijn de toestellen al te pre orderen maar hier weet niemand nog ergens van of je krijgt gewoon geen antwoord.

Ik blijf graag bij Vodafone. Ik zit er ook al bijna 20 jaar. Vandaar dat ik ook graag antwoord wil. Anders was ik allang bij een concurrent gaan shoppen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
JesseJ

Als een topic na een aantal maanden niet meer actief is verplaatsen we het topic inderdaad naar het archief. Wij weten inderdaad nog van niks, anders zouden we het ook wel vertellen.
Lamppie
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laat ook maar, heb de Lumia 950XL al ergens anders besteld, valt me erg tegen van Vodafone. Niet eens luisteren naar mensen die al bijna 20 jaar klant zijn.
vanaanholt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn contract loopt af in maart. Als er dan nog steeds geen windowsphone (lumina 950) beschikbaar is zal ik moeten overstappen naar een andere provider. Als zelfs de dochtermaatschappij (hollandse nieuw) ze ruimschoots beschikbaar heeft, waarom dan Vodafone zelf niet? Onwil? Begrijp het niet helemaal (helemaal niet dus).
crash

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,
Ik kan me niet voorstellen dat jullie nog niet weten of jullie de Lumia 950(XL) gaan leveren, misschien mogen jullie het nog niet zeggen.
Dit baart me zorgen. Ik zou mijn klanten juist zo snel mogelijk vertellen of een toestel leverbaar wordt als dit het geval zou zijn. Het niet vertellen duidt er helaas voor mij op dat Vodafone dit toestel niet gaat leveren....

Een email naar mijn zakelijke account manager over dit onderwerp werd helaas nooit beantwoord.

mvg
een iets minder tevreden klant.

---------------
Update 26-11-2015 15.30
Klantenservice meldt inmiddels dat Vodafone de Lumia 950(XL) niet gaat aanbieden omdat er geen vraag naar zou zijn.
vanaanholt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Er zou geen vraag zijn naar de lumina 950 en 950XL. Bij een aantal winkels staat de 950 op dit moment op de best verkochte telefoon!!!
Een onzinniger antwoord heb ik nog nooit gelezen en ik zal mijn contract per maart a.s. bij Vodafone stoppen. Keihard liegen had ik niet van Vodafone verwacht en dus is het ook myvodafone niet meer.
Tijnz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hou de site al een aantal weken in de gaten, inmiddels zijn de telefoons gewoon te bestellen. Onder andere bij T-Mobile. Ik had graag mijn abonnement nu verlengd in combinatie met de Lumia 950 XL, in maart loopt mijn abonnement af, wie dan de Lumia 950XL heeft, heeft mij als klant.
Atti

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idd overal te koop, oa tmobile en los. Laatst bij een shop geweest want verkoop verwees mij naar de winkel. Online hadden ze het niet, maar als de telefoon uit was dan hadden ze zeker in de winkel. Nou niet dus! Sterker het anwtoord wat ik daar kreeg was dat ze helemaal geen windowsphones meer deden. Heb ik iets gemist? Is er een boycot tegen windows? En waar haalt deze man deze wijsheid vandaan? Is ie eerlijk of gewoon een slechte verkoper? Voormij ieg voldoende redenen om weg te gaan bij vf. Tmobile here i come. (tip!)
vanaanholt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, dit lijkt duidelijk op een boycot tegen Windows. De hele zakelijke markt heeft interesse in deze telefoon (naadloze koppeling met PC/Laptop), in de reviews komt de Lumina 950 en 950XL als BESTE smartphone uit de bus maar bij Vodafone heerst een dodelijk zwijgen!
Bij de grote electronicaketens staan deze telefoons inmiddels op de beste verkochte plaats op dit moment maar bij Vodaphone blijft het stil.

Dit kan niet anders zijn dan een boycot maar gelukkig, de markt is groot en wint altijd!
Dag Vodafone, slaap maar lekker door..
novec

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas Lumia en Vodafone is niet een goede combinatie. Ligt ergens op het zakelijke vlak. Jammer want de Lumia toestellen blinken wel degelijk uit. Ik heb bij meerder grotere zakelijke partijen gezien dat complete organisatie overgaan op Lumia. Dan gaat het over honderden toestellen in één keer. Het rare is dat dan wel in combinatie met Vodafone gaat.
Maar goed als men mij geen 950 kan/wil leveren is einde contract Vodafone. Jammer en dom.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hi all, de Lumia 950 (dus niet de XL) staat binnenkort wel op onze website. De verwachting is week 3 in 2016. Let wel op dat dit een verwachting is, dit is afhankelijk van meerdere facturen en kan altijd nog wijzigen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic