pieteros

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Windows Phone my Vodafone werkt niet meer

Sinds een paar maanden kan ik niet meer inloggen met de My Vodafone app voor Windows Phone.
In de windows store lees ik dat heel veel gebruikers dit hebben en omdat er op heden nog geen oplossing voor is heb ik besloten er een forum post aan te wagen.

Wat heb ik al gedaan:
- Account omgezet zodat ik nu met mijn mail adres kan inloggen
- App verwijdert tel herstart app weer geinstalleerd

Zodra ik inlog in de app krijg ik de volgende melding:

Je kunt op dit moment geen gebruik maken van deze app. Ga naar vodafone.nl/my om je gegevens te bekijken.

Via de website werkt alles wel, maar de app niet.
Is dit probleem bij jullie bekent?
75 Reacties 75
PetraH

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
We zijn inmiddels 2 maanden verder. In de loop van april 2015 deed de app het bij mij weer prima. Maar ...... sinds vandaag een nieuwe manier van inloggen (gebruikersnaam van tel.nr gewijzigd naar e-mailadres) en nu helemaal niks meer met de app. Ik zie dat er in de tussentijd aardig wat berichten bij zijn gekomen over het niet werken van de app.
Zoals andere ook al melden: schande dat het probleem met de app er al zo lang is!! Ik heb dus schijnbaar een tijdje geluk gehad maar dat is nu helaas echt voorbij.

chrissie18

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Beste vodafone,

Van harte gefeliciteerd met het half jarig jubileum van dit probleem!!! ????????????????

En dat zondig nog enig zicht op een mogelijke oplossing of enig zinnige informatie.

En, nee: een app die je na invullen van je login doorlinkt naar een website is niet een oplossing, maar een hack.
bert1mei

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben wel heel benieuwd wanneer er nu eindelijk eens een goede windows app komt van Vodafone. Misschien een miljoentje minder in de sponsoring en besteden aan het bouwen van een app? Volgens mij kun je daar wel 100 apps voor bouwen. Hoe moeilijk kan het zijn?
En met de lancering van Windows 10 waarop ook apps draaien zal het aandeel van Windows alleen maar toenemen.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zal dit intern nogmaals aankaarten dat er nog steeds geen oplossing hiervoor is. Ik neem aan dat jullie allemaal worden doorgestuurd naar de website?
chrissie18

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik hoop voor alle andere gebruikers dat het snel opgepakt wordt, maar ik heb mezelf (minstens) 1 jaar een app belooft: over enkele dagen gaat de SIM kaart van de KPN in mijn Lumia...
PetraH

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Steven van Vodafone,

Via de app moet je inderdaad nog steeds inloggen op de website.
Afgelopen maandag hoorde ik radioreclame van Vodafone over de My-Vodafone-app en toen dacht ik:
Oeps, reclame maken voor iets wat niet werkt is niet slim!
Ik hoop, voor iedereen, dat er snel verbetering komt.
Anonymous
Niet van toepassing
Ja ik hoop het ook voor iedereen, ik heb het in ieder geval nogmaals door gespeeld
NiLSPACE

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de Windows Phone app van Vodafone geprobeerd, maar wanneer ik inlog stuurt de app me door naar de website van Vodafone. Dat doet hij niet op de foto's in de Windows Store.

Voor het geval het een probleem kan zijn: Ik heb een account waar 2 telefoon nummers aan vast zitten. Beide zijn prepaid.
Anonymous
Niet van toepassing
Het klopt dat de Windows phone je doorstuurt naar de website omdat daar op dit moment geen werkende app voor is
NiLSPACE

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah, oké. Wel een beetje misleidend dat de afbeeldingen een werkende app laten zien.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Bedankt voor je feedback @NiLSPACE. Zodoende kunnen we onze service en dienstverlening constant verbeteren. Ik heb het in ieder geval aangekaart. Het klopt wat @Steven- zegt. De app is niet werkzaam op een Windows toestel.
Henk1949

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Klopt het dat nu eind januari 2016 er nog steeds geen werkende My Vodafone app is voor een Windows toestel?

Met vriendelijke groeten. Henk.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat klopt 😞
Henk1949

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Waar een groot telecom bedrijf klein in kan zijn! :@
Henk1949

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Naar aanleiding van de reclames op de radio over de vernieuwde My Vodafone app, hoopvol de app geïnstalleerd op mijn Windows Phone.

Helaas nog steeds niets veranderd …………………………….
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Update

Vodafone heeft besloten om de My Vodafone app voor Windows Phone niet (meer) te ondersteunen. Dit houdt in dat gebruikers die de My Vodafone app al hadden hier geen gebruik meer van kunnen maken. Daarnaast is de app inmiddels ook niet meer te downloaden.

Windows Phone gebruikers kunnen My Vodafone wel gebruiken via de browser.
Post Edited
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic