pieteros

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Windows Phone my Vodafone werkt niet meer

Sinds een paar maanden kan ik niet meer inloggen met de My Vodafone app voor Windows Phone.
In de windows store lees ik dat heel veel gebruikers dit hebben en omdat er op heden nog geen oplossing voor is heb ik besloten er een forum post aan te wagen.

Wat heb ik al gedaan:
- Account omgezet zodat ik nu met mijn mail adres kan inloggen
- App verwijdert tel herstart app weer geinstalleerd

Zodra ik inlog in de app krijg ik de volgende melding:

Je kunt op dit moment geen gebruik maken van deze app. Ga naar vodafone.nl/my om je gegevens te bekijken.

Via de website werkt alles wel, maar de app niet.
Is dit probleem bij jullie bekent?
75 Reacties 75
Nathan80

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou ik denk dat dit nog een hele tijd gaat duren voor Windows Phone, aangezien de prioriteiten van Vodafone bij Ios en Android ligt. Zij krijgen namelijk binnen enkele dagen tot weken een nieuwe app voorgeschoteld. Dus bedankt Vodafone voor ons aan het lijntje houden.
chrissie18

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik vind het ook jammer.
En ja ook wel een beetje onbegrijpelijk, want als SW engineer weet ik dat er altijd wel een oplossing voor iets is.

Maar ik ben toch ook wel dankbaar DAT er een WP App is (was?), want andere providers hebben er geen en is er ook geen duidelijkheid of er ooit eentje komt....
FreaZ

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Echt jammer dat deze app het niet doet.

Hoe moet je als Scherp abonnee nou snel je tegoed opvragen?

1200 bellen kost je 45 cent per gesprek
Internetten en inloggen op je telefoon is ook totaal niet gebruiksvriendelijk

Waarom kon ik bij Hollandsnieuwe heel gemakkelijk *101# bellen, maar is deze optie bij Vodafone alleen weggelegd voor prepaid contracten?? Wanneer je dus een abonnement hebt (geen RED) ben je compleet de sjaak bij Vodafone. Heeft u een Windows Phone? Dan ben je dubbel de sjaak.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@FreaZ , je kunt je tegoed in ieder geval altijd nog opvragen via de desktopversie van My Vodafone, net zoals toen we de app nog helemaal niet hadden. Deze site werkt vaak ook op mobiele browsers, al is dat niet altijd te garanderen. Dit kan per mobiele browser verschillen. Het kan dus helpen om een andere mobiele browser te installeren uit de Store. Er wordt gewerkt aan een oplossing om de Windows Phone App weer voor iedereen werkend te krijgen. Helaas heb ik hier nog geen tijdsindicatie voor.
John1313

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoekende naar een oplossing voor het probleem dat my Vodafone niet meer werkt op mijn Nokia Lumia 520 kwam ik op dit forum terecht.
Ik leest dat er al meer dan een maand geprutst wordt.
Wat een onprofessionele organisatie!! Ik werk zelf in de IT maar als ik zo zou prutsen had ik heel wat uit te leggen.

Wanneer gaat het weer werken??? Graag niet het antwoord "dat weet ik niet"
Smits

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nog steeds geen werkende app voor Windows Phone?
Bij mij werkt het in ieder geval niet. Klantenservice van Vodafone is ook niet echt behulpzaam...
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Smits,

Het klopt dat de app niet werkt.
Wat je kunt doen is naar de website gaan. Inloggen en deze pagina vastzetten op je beginscherm of onder favoriete

Groetjes stevied86
John1313

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, dat kan. Maar je moet wel elke keer inloggen.
Dus K***

Gewoon een goeie app, da's toch niet teveel gevraagd?
Anonymous
Niet van toepassing
Klopt maar met een beetje geluk onthoudt de telefoon je gegevens.
Ik hoop voor iedereen dat de app snel terug komt
kopej1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste mensen,

Veel berichten over de My Vodafone Windows app op een Windows Phone. Bij KPN werkt een prepaid app niet en Vodafone doet in mijn optiek te weinig om dit probleem op te lossen. Waarom ik het meld, heeft te maken dat ik nog steeds een goed functionerende Samsung Omnia GT-i8350 heb die onder Windows draait. Is dit nu echt te moeilijk?

Vriendelijke groet,

Jaap Koper.
Nathan80

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
we moeten met zijn allen maar restitutie gaan aanvragen van je abonnement maandbedrag. Voor diegene die een Red abonnement hebben staat erbij dat we gebruik kunnen maken van de App van myvodafone. Aangezien deze app al begin dit jaar al moet werkt, schiet Vodafone te kort in hun dienstverlening. Je betaald immers een maandbedrag voor hun dienstverlening.
chrissie18

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik snap echt werkelijk waar niet waarom dit zo lang moet duren. Het kan ook geen back-end probleem zijn, want anders had iOS en android apps er ook last van.
En dat te bedenken dat ik een klein jaar geleden expres gekozen had voor een verlenging bij vodafone ipv een nieuw abonnement bij KPN, omdat Vodafone wel een app had....
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi all,

Ik begrijp dat het écht vervelend is dat jullie nog niet gebruik kunnen maken van de app. Uiteraard staat dit hoog op de prioriteitenlijst en werken we aan deze mogelijkheid. Het is in ieder geval duidelijk dat jullie de app echt graag willen hebben en dit is in mijn ogen een positief teken! De app wordt gewaardeerd!

Je kunt je My Vodafone account in ieder geval altijd benaderen via je browser, ondanks dat dit iets meer werk is dan de app aanklikken.
Paul0106

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Schamen jullie je bij Vodafone nog niet dat het zo lang moet duren om een simpele app werkend te krijgen?
Sanderrrrr

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Voor Android gebruikers werkt de app ook nog steeds niet.
Sanderrrrr

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De problemen ontstaan bij het inloggen, dus nee de gegevens worden nog niet onthouden.
pieteros
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er al meer bekent van dit probleem?

Ik heb het in maart aangemeld maar heb in de tussentijd nog geen verbetering gezien.
Daarnaast zie ik dat de app ook nog steeds in de store te downloaden is terwijl deze niet meer werkt.

Is het niet beter dat jullie hem gewoon uit de market halen?
jwmenzen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Annabelle,

Kom op zeg, weet je, ik kan ergens nog wel begrijpen dat de app voor Windows Phone geen prioriteit heeft omdat er nou eenmaal zo'n 23 Windows Phone-gebruikers zijn in Nederland.

Het is hetzelfde bij ABN AMRO, ING, Rabobank enzovoort, laat staan de bedrijven die helemaal geen app maken voor Windows Phone.

Maar heb dan ook gewoon de ballen om te zeggen dat de populatie Android- en iOS-gebruikers honderden malen groter is en die apps dus ook honderden malen meer prioriteit hebben. En dat jullie de app voor Windows Phone misschien heus wel een keer gaan fixen, als er verder even niets te doen is.

Dan ben je transparant en neem je je klanten serieus. Zoals jullie hier keer op keer reageren klinkt het alsof jullie het tegen kleine kinderen hebben.
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste mensen,

Begrijpend al die frustratie omtrend de My Vodafone app want het zou gewoon heel erg handig zijn als we dit konden gebruiken op Windows Phones. Echter bekijk ik dit soort zaken altijd vanuit het klant en het bedrijfs perspectief en zullen beide partijen goede argmumenten hier over hebben.

Zover ik weet is My Vodafone een gratis dienst geleverd door Vodafone waar je maandelijks niet voor betaald en hoeft Vodafone dit ook niet persee te leveren. Ik ben iniedergeval wel blij om te horen dat het wel het wel op een lijstje staat dat dit gemaakt moet worden zodat dit toch weer mogelijk gaat worden.

Ik denk dat we hier heel lang over zouden kunnen discussiëren maar ik wou gewoon even mijn mening delen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
jwmenzen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
MrMister,

Je betoog zou op gaan wanneer er geen app zou zijn voor Windows Phone en Vodafone fair and square zou zeggen dat die er tot nader order ook niet gaat komen omdat de gebruikersbasis van Windows Phone de moeite niet is.

Maar er is wel een app en die heeft gewerkt. Dat wekt verwachtingen. Als ze dan nu zouden zeggen dat ze veel aan de app moeten verspijkeren vanwege het nieuwe systeem en dat voor nu de ontwikkelcapaciteit naar Android en iOS gaat om de reden die ik hierboven al noem, dan zou je ook een punt hebben. Maar dat doen ze allemaal niet, ze blijven zeggen dat ze de app een hoge prioriteit heeft.

Iets dat een hoge prioriteit heeft laat je geen maandenlang liggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic