pieteros

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Windows Phone my Vodafone werkt niet meer

Sinds een paar maanden kan ik niet meer inloggen met de My Vodafone app voor Windows Phone.
In de windows store lees ik dat heel veel gebruikers dit hebben en omdat er op heden nog geen oplossing voor is heb ik besloten er een forum post aan te wagen.

Wat heb ik al gedaan:
- Account omgezet zodat ik nu met mijn mail adres kan inloggen
- App verwijdert tel herstart app weer geinstalleerd

Zodra ik inlog in de app krijg ik de volgende melding:

Je kunt op dit moment geen gebruik maken van deze app. Ga naar vodafone.nl/my om je gegevens te bekijken.

Via de website werkt alles wel, maar de app niet.
Is dit probleem bij jullie bekent?
75 Reacties 75
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Pieteros,

Goed dat je het aangeeft. Om eerllijk te zijn heb ik het al eerder gelezen hier. Helaas kan ik zelf niet in de systemen van Vodafone. Maar maybe dat @Maartje of @marc hier iets in kan betekenen.

Groetjes stevied86
mariovandongen

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb hetzelfde probleem helaas.

Ik heb alleen niet het idee dat Vodafone erg hard probeert het probleem op te lossen. Het probleem doet zich al voor vanaf het moment Vodafone de website heeft omgezet.

Ook op verzoek van een moderator al gemeld bij de klantenservice, maar niets meer vernomen.

Dus Vodafone laat eens iets van je horen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @mariovandongen en@pieteros,

Op dit moment is het alleen mogelijk om via de website te kijken. Het is helaas afwachten tot dat er een update komt van de app.

Groetjes stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo allemaal,

Het klopt dat de My Vodafone App voor Windows Phone momenteel niet werkt. Via de website is het uiteraard wel mogelijk om My Vodafone te gebruiken. Zodra er meer bekend is laten we het weten.
pieteros
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke bedankt,

Is het niet verstandiger om de app dan tijdelijk uit de store te halen?

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
pieteros voor sommige gebruikers werkt de app wel nog, vandaar dat deze nog beschikbaar is. Daarnaast krijg je wanneer de app niet werkt wel een link naar de juiste site ;).
chrissie18

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Is er al enig zicht op wanneer de rest weer gebruik kan maken van de app?
moeten we denken aan dagen, weken, maanden, ...?
pieteros
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is wel vreemd, hoe kan het dat hij voor sommige nog wel werkt? Ik gebruik de app alleen in het buitenland om mijn blox te kunnen controleren. Op het moment dat ik de website open ben ik mijn halve blox al kwijt 😉
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
chrissie18 helaas kan ik er geen datum bekend waarop de app weer werkt. Zodra er meer informatie is melden we het hier.

pieteros Vodafone is momenteel bezig met de vernieuwing aan de systemen. Nog niet alle nummers zijn naar het vernieuwde systeem verplaatst. Voor de nummers die nog niet zijn vernieuwd werkt de app wel nog. Het openen van My Vodafone inlogpagina via een desktop kost je op dit moment nog net geen 1 MB.
dennis030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kom op Vodafone, dit duurt wel heel erg lang. De klantenservice doet net of er een oplossing is, maar die werkt ook niet. De oplossing zou zijn http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Handleiding-instellen-My-Vodafone-account/td-p/234081

Ook is mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Moest de app verwijderen en opnieuw installeren..... Allemaal zonder resultaat.

Dit soort problemen moeten toch op te lossen zijn. Anders misschien even iemand inhuren die het wel kan, een kleine moeite om de klanten tevrede te houden toch?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@dennis030 we zijn ermee bezig. Ik heb een extra melding ervan gemaakt in de handleiding, bedankt voor het melden ;).
PetraH

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zie aardig wat berichten op het forum over problemen met de app. Ik ben echter nog steeds wel ingelogd en kan mijn tegoed bekijken maar als ik naar "Nu opwaarderen" wil gaan of bij Diensten mijn opwaardeergeschiedenis wil bekijken dan krijg ik, al sinds lange tijd, de volgende foutmelding:

Deze pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina die u probeert te bereiken, kan nu niet worden geopend.

Probeer het volgende:
•Vernieuw de pagina of probeer het later opnieuw.

Fout: HTTP 500 Interne serverfout
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Goede avond @PetraH

Vreemd dat je een foutmelding krijgt bij het opwaarderen van je tegoed!
Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de klantenservice 🙂
https://www.vodafone.nl/support/

Zij kunnen in je gegevens kijken.
Wellicht is er een storing gaande en kan je morgen wel weer opwaarderen 🙂

Indien je echt spoedig tegoed nodig hebt kan je op diverse manieren opwaarderen:
https://www.vodafone.nl/support/prepaid/opwaarderen/

Hopelijk heb ik je vraag hiermee beantwoord en kan je snel weer opwaarderen 🙂

Groetjes,
daims
PetraH

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik hoef nu niet te opwaarderen. Het gaat mij om de foutmelding die al sinds lange tijd verschijnt. Ook bij de andere Diensten-functies zoals Tegoed cadeau geven en Bankgegevens en creditcards.
Ik wil gewoon van die foutmelding af.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@PetraH

Ik heb je topic toch verplaatst naar het Windows Phone topic aangezien het voor anderen misschien ook goed is om te zien dat de app bij jou wél (gedeeltelijk) werkt. Misschien kun je nog laten weten welke software en welk toestel je precies gebruikt, zodat anderen misschien nog tips kunnen geven.
PetraH

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Maartje,

Uit jouw reactie maak ik eigenlijk op dat de foutmelding bij jullie niet bekend is. Ik zal hieronder mijn telefoongegevens vermelden maar ik heb het idee dat het voor mij niet de oplossing voor het probleem zal zijn.

Nokia Lumia 620, software versie Lumia Denim
Windows 8.1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@PetraH

Waarschijnlijk zal het inderdaad op dit moment geen oplossing geven. Dit is meer bedoeld voor anderen. Voor zover bij ons bekend is werkt de app op Windows Phone op dit moment helemaal niet. Bij jou werkt de app wel, al krijg je wel nog foutmeldingen. Misschien kunnen anderen die hetzelfde toestel en dezelfde software hebben nu de app ook wel weer (beperkt) gebruiken.
Paul0106

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels zijn we 4 weken verder sinds de eerste melding. Wat is de stand van zaken en hoe lang gaat het nog duren voor iemand de app werkend heeft gekregen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn op WP.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Paul106,

Zover ik weet zijn ze er nog mee bezig
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic