mariovandongen

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Windows Phone 8.1 update

Beste dame, heer,

Is er bij jullie al bekend welke Nokia Lumia's en andere merken Windows Phones de update krijgen naar Wndows Phone 8.1.

Ik wil graag een Nokia Lumia 925 aanschaffen maar wel eerst zeker weten of deze de update naar Windows Phone 8.1 gaat krijgen.

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Mario.
47 Reacties 47
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Theoted,

Bedoel je de Lumia Cyan update? Deze wordt momenteel nog getest. Zie hiervoor ook bovenstaande post van mijn collega Marc.
theoted

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De updat wordt nu voor voor de Nokia 625. 925 en 1320 uitgevoerd. Hierna komt de 920 begrijp ik.
is er ook een tijdlijn voor wanneer de cyan update (windows 8.1) beschikbaaar is voor de 920.
bedankt
theoted

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Netherlands Product Description Latest version Lumia Amber Lumia Black Lumia Cyan
Lumia 920 Vodafone 3051.50009.1424.0010 Available Available Available

de update voor de lumia 920 is beschikbaar voor de lumia cyan en niet meer in test fasev olgens de site van nokia.

waarom krijg ik de update dan nog niet binnen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @theoted,

Updates worden altijd gefaseerd uitgebracht. Niet iedereen zal vanaf het eerste moment de update binnen kunnen halen. Ondanks grondige tests kan er namelijk altijd nog iets misgaan bij het uitbrengen van de update, vandaar dat dit altijd in fases wordt gedaan.
theoted

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hij is binnen, mooie update
bedankt
Appieflap82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb de update voor de 920 nog steeds niet 😞
Kevink8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zit ook op de update te wachten hoop dat ik hem snel binnen krijg...
Horsstyle

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, weet er misschien iemand hoe het komt dat ik geen apps meer kan betalen via mijn Vodafone rekening na de update van WP 8.0 naar WP 8.1.
Ik heb een Lumia 1320. In versie 8.0 werkte het perfect.
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
De update is er nu ook voor de Lumia 920 CV versie. Ikzelf heb mijn telefoon naar updates laten zoeken en toen kon ik updaten naar Windows 8.1. Let er wel op je WiFi aan heb staan omdat je de update alleen via WiFi kunt downloaden
MarcelWB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb gister de update voor mijn Lumia 920 ontvangen. Update is succesvol geinstalleerd maar ik kreeg ik een foutmelding m.b.t. Toegangspunt.

Nu werkt mijn dataverbinding niet meer (zowel 3/4G als WIFI). Dit lijkt te maken te hebben met het probleem bij Toegangspunt dat ook na herstarten niet opgelost is. Bij Toegangspunt staat Vodafone NL op "inactief". Als ik het aantik gaat hij eerst een tijdje opslaan en daarna krijg ik weer de melding:

"Er kan een probleem zijn met instellingen voor toegangspunten. Als u uw telefoon uitschakelt en vervolgens weer inschakelt zou dit het probleem kunnen oplossen. Als er nog steeds sprake is van een pobleem, neem dan rechtstreeks contact op met uw provider."

Uit en inschakelen helpt niet. Hebben jullie hier een oplossing voor?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je iets aan de instellingen van je toestel op onze website?
MarcelWB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Astrid, zo te zien zijn de instellingen voor de Lumia 920 (nog) voor Windows Phone 8.0 en niet voor 8.1. Ik heb daarom de instructies voor de Lumia 925 gevolgd voor het maken van een Toegangspunt. Na invoeren van de gegevens en het activeren van de dataverbinding krijg ik helaas dezelfde melding als bovenstaand.


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Heb je het toestel ook even uit gezet na het aanmaken van het toegangspunt?
Cat00Man

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Vodafone-medewerker,

Sinds ik geupdate ben naar Windows Phone 8.1 op m'n Nokia Lumia 920 ontvang ik geen 4G meer. Het hoogst haalbare is 3G, op plekken waar ik voor de update gewoon 4G ontving. Is dit een bekend probleem?

Groet,
Erik
Horsstyle

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Erik, misschien eens kijken bij instellingen--->mobiel netwerk en simkaart ---->instellingen simkaart....misschiennstaat daar de max snelheid op 3G ipv 4G...

Succes
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Cat00Man,

Goed idee van @Horsstyle :D.

Je kunt het ook zien aan je simkaartnummer. Alleen met hele oude simkaarten met de reeks 8931440000 kun je in sommige gevallen problemen verwachten. Heb je een simkaart met de reeks 8931440300 of 8931440301? Dan is vervanging niet nodig (alleen wanneer uit testen blijkt dat de simkaart defect is).
Horsstyle

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,

Kun jij misschien iets met mijn vraag ? Ik kan na update naar WP 8.1 geen apps meer betalen via mijn Vodafone rekening. In WP 8.0 ging dat perfect.
Cat00Man

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat was inderdaad het eerst wat ik ook gecontroleerd heb. Maar de stond en staat op 4G.

Update:
Ik heb voor de zekerheid eens de teruggezet naar 3G en vervolgens weer naar 4G (en de ingevuld (die was leeg), maar ik verwacht niet dat dat het probleem was). En nu wordt gelukkig weer "vodafone NL 4G" aangegeven links boven in het scherm! Blijkbaar dus een zelf oplosbaar probleem d.m.v. het uitvoeren van de bovenstaande handelingen.
Cat00Man

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Marc,
Ik heb een simkaartnummer in de reeks van 8931440300. Maar inmiddels heb ik het probleem zelf op kunnen lossen door de terug te zetten naar 3G en vervolgens weer naar 4G (en de ingevuld (die was leeg), maar ik verwacht niet dat dat het probleem was).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Cat00Man, fijn dat het zo is opgelost! Je hebt in ieder geval ook een geschikte simkaart ;).

@Horsstyle Lastig dat het aankopen van Apps niet meer werkt. Na de update zou het wel nog moeten werken. Welke foutmelding krijg je precies? Welke stappen heb je al gedaan om het proberen op te lossen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic