mariovandongen

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Windows Phone 8.1 update

Beste dame, heer,

Is er bij jullie al bekend welke Nokia Lumia's en andere merken Windows Phones de update krijgen naar Wndows Phone 8.1.

Ik wil graag een Nokia Lumia 925 aanschaffen maar wel eerst zeker weten of deze de update naar Windows Phone 8.1 gaat krijgen.

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Mario.
47 Reacties 47
Horsstyle

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Cat00Man,

Weer wat geleerd, bij mij stond ie in eerste instantie wel op 3G na de update. Sim name is idd het probleem niet, is bij mij ook leeg.
Heb ik een vraagje voor je en voor @marc : Kan jij wel gewoon apps aanschaffen in store en afrekenen via je Vodafone rekening, bij mij werkt dat nu dus niet meer na de update van 8.0 --> 8.1
Horsstyle

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@marc

Ik krijg geen foutmelding, het staat er domweg niet meer bij. Als ik betaalmiddel wil toevoegen, hetzij via telefoon hetzij via pc, is de optie niet beschikbaarven nergens te vinden. Erg vreemd, heb de simkaart erval uit gehaald...telefoon tijdje uit gezet en opnieuw opgestart....maar niets helpt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Horsstyle,

We hebben hier een test uitgevoerd met de Nokia Lumia 1320 versie Windows Phone 8.1. Echter kunnen we de apps wel afrekenen via de telefoonrekening.

Probeer even het volgende: Zorg dat de telefoon is ingeschakeld en dat deze 24 uur via een lader verbonden is met stroom. De instellingen worden automatisch geladen.
Horsstyle

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@marc

Ik heb de telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen en nu werkt het wel. Pas bij poging 2, bij poging 1 ging het mis omdat ik backup terug had gezet en dat werkte dus niet. Moest met een schone lei beginnen ipv backup terugzetten.
Iig bedankt voor de hulp.
marcoboot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Inmiddels is de update in verschillende landen (voor de 1520) beschikbaar.
Helaas is nederland nog niet. Is er toevallig al een indicatie wanneer het zover is?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @marcoboot,

Bedoel je de Lumia Cyan update? Volgens deze website van Nokia zou de update beschikbaar moeten zijn.

Heb je al handmatig gezocht naar updates?
marcoboot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@marc

Ik zie het. Toen ik mijn vorige bricht heb gepost was dit niet het geval. Daar heb ik toen nog speciaal naar gekeken.
Heb net handamtig (weer) opnieuw gezocht, en ik vind nu wel een update.

Alsnog bedankt,
MVG
marcoboot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Mocht iemand het intereseren. Als de update niet wil installeren, probeer de nokia software recovery tool.
Zorg er wel voor dat er een backup gemaakt wordt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic