nera schreef:
Dan zeg ik gewoon mijn beiden nummers op. Mij zijn jullie zeker kwijt, niet dat jullie hierom wakker liggen maar het is wel trist dat er niemand is die werkelijk naar me luistert. Ik ga alles aanpakken om te zorgen dat Vodafone dit nog meer klanten gaat kosten. Mijn volgende mail gaat rechtsreeks naar Marco Houtman, " toevallig " een kennis van me.
Hey, Marco Houtman nog steeds binnen de BC / Vodafone groep?
Ken die man nog van "vroeger"
🙂Mij is ook zo een € 85.- kostend ding aangeboden. Tuurlijk, de € 60.- pm die er betaald word was nog niet genoeg.
Wat betreft de "kooi van Faraday, die is gemaakt om straling tegen te houden, een woning is dit niet.
In, vooral nieuwe, woingen wordt vooral beton of hout gebruikt, ga je de hoogte in wordt dit staal, en dit is iets heel anders dan ijzer. Beetje scheikundug maar zoek het maar op. Koper is minimaal aanwezig, althans niet in zulke mate dat je in zo een "kooi"zou zitten.
Enfin, feit blijft helaas dat men binnen geen dekking garandeerd. In theorie heb je dus ook geen ruk aan dat extra apparaat want... het blijft om binnendekking gaan.
Blijft uitermate schofterig om je klanten extra te laten betalen om gebruik te kunnen laten maken van een dienst waar je al voor betaald.
Zie de Shell al komen. "Oh u wilt over de snelweg van Amsterdam rijden? Ja dan kost u dat 10 liter extra" Ondanks dat je al betaald hebt voor een volle tank.
Maar zoals je al zei, ze liggen er geen seconde wakker van want het boeit een netwerk geen ruk of je bijft of niet.