Ik heb sinds januari het probleem dat diverse nummers geblokkeerd zijn. Ze zijn willekeurig, soms wel en soms niet in mijn contacten. Ik heb mijn telefoon gechecked en daar zijn geen blokkades aanwezig. Er is een melding aangemaakt. Na een paar weken ben ik maar eens gaan informeren in de Vodafone winkel. De melding was nog niet opgepakt maar men zou aan het werk gaan en mij via mail op de hoogte houden. Niks gehoord. Vandaag gebeld en men kon nog steeds niks zien wat er eventueel aan gedaan was. Ik zou later terug gebeld worden na contact met de netwerk medewerkers. U raadt het al, niks meer gehoord.
Ik wordt er beetje geïrriteerd door, een van de nummers die ik bijvoorbeeld al die tijd niet meer kan bellen is onze huisarts.
Heeft iemand van de community een mogelijke ingang om iets in gang te zetten? Ik heb al gevraagd of ik ivm niet geleverde dienst kan overstappen op andere provider, maar hahaha ook daar krijg ik geen reactie op.
O ja, ik ben al sinds begin bij Vodafone, er is niks veranderd in de periode voorafgaand aan de storing.
Ik hoop dat iemand kan helpen.