Wij zijn al jaren klant van Vodafone. Altijd gedoe met accountmanagers vanuit het buitenland die niets voor je kunnen betekenen. Daarom bellen met Vodafone en in het laatste geval een nummer portering vanaf een andere provider. Het gaat hierbij om een RED abonnement met een IPhone 8. Omdat er geen SIM-kaart en toestel geleverd werden heb ik na 10 dagen contact opgenomen en kreeg te horen dat de order geannuleerd moest worden (doorverbinden dus wachten) waarna hij opnieuw geplaatst kon worden. Alle gegevens telkens opnieuw opgeven want die zijn verloren gegaan.
Dit proces heb ik nu 6 keer doorlopen!!!!!!!!!!!! Nu sta ik weer in de wacht bij klantenservice omdat de medewerkster mij in de wacht had gezet en daarna de verbinding verbroken heeft.
Mijn vragen: heeft het nog zin om een contract bij Vodafone te sluiten?
Als ik toch 1 nota van 1 provider wil houden hoe kan ik dan een nieuwe contract met goed gevolg afsluiten?
Ik ben op dit moment echt radeloos!!