Kees Hilhorst

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wil Vodafone nog extra contracten sluiten?

Wij zijn al jaren klant van Vodafone. Altijd gedoe met accountmanagers vanuit het buitenland die niets voor je kunnen betekenen. Daarom bellen met Vodafone en in het laatste geval een nummer portering vanaf een andere provider. Het gaat hierbij om een RED abonnement met een IPhone 8. Omdat er geen SIM-kaart en toestel geleverd werden heb ik na 10 dagen contact opgenomen en kreeg te horen dat de order geannuleerd moest worden (doorverbinden dus wachten) waarna hij opnieuw geplaatst kon worden. Alle gegevens telkens opnieuw opgeven want die zijn verloren gegaan.
Dit proces heb ik nu 6 keer doorlopen!!!!!!!!!!!! Nu sta ik weer in de wacht bij klantenservice omdat de medewerkster mij in de wacht had gezet en daarna de verbinding verbroken heeft.
Mijn vragen: heeft het nog zin om een contract bij Vodafone te sluiten?
Als ik toch 1 nota van 1 provider wil houden hoe kan ik dan een nieuwe contract met goed gevolg afsluiten?

Ik ben op dit moment echt radeloos!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kees Hilhorst

Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent, Dit is absoluut niet de bedoeling dat het op deze manier verloopt! Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan.
Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je nu niet verder komt en deze ervaring hebt.

Wegens privacyredenen kan ik vanuit het forum helaas hierin niks voor je betekenen. Mijn collega's van de afdeling verkoop/status order kunnen je hiermee verder helpen. Zij kunnen onder je huidige klantnummer een nieuw contract aanvragen met eventueel nummerbehoud.

Ik hoop dat het alsnog snel wordt opgelost!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kees Hilhorst

Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent, Dit is absoluut niet de bedoeling dat het op deze manier verloopt! Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan.
Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je nu niet verder komt en deze ervaring hebt.

Wegens privacyredenen kan ik vanuit het forum helaas hierin niks voor je betekenen. Mijn collega's van de afdeling verkoop/status order kunnen je hiermee verder helpen. Zij kunnen onder je huidige klantnummer een nieuw contract aanvragen met eventueel nummerbehoud.

Ik hoop dat het alsnog snel wordt opgelost!
Kees Hilhorst
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Jij bent nu de tweede die zijn excuses aanbiedt. Helaas bieden jullie geen oplossing. Zojuist weer een collega gesproken die mij in de wacht zet waarna de verbinding weer verbroken wordt. Ik ga nu even iets anders doen want dit schiet niet op. Het valt mij op dat er nooit vanuit Vodafone contact opgenomen wordt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal je feedback hierover intern doorgeven, betreft het terug bellen. In de hoop dat dit wel gedaan wordt in de toekomst. Dankjewel voor het melden hier van!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic