Mausman

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigingsdatum abonnement niet goed?

hallo,
 
Afgelopen woensdag was ik gebeld door Vodafone ivm het verlengen van m'n abonnement die zou eindigen op 31 mei a.s.
Gezien ik nog tevreden ben met m'n huidige telefoon wilde ik alleen een sim-only abonnement. De medewerker van Vodafone had een mooie sim-only aanbieding die ik dan ook aangenomen heb. Nu heb ik een bevestigings email gehad, maar daarin staat dat de verwachte wijzigingsdatum abonnement op 24-04-2013 is! Dan zou ik dus nog bijna een maand extra betalen voor m'n huidige abonnement (wat dus een veel hoger bedrag is!). Klopt dit wel, moet die wijzigingsdatum niet gewoon 31-03-2013 zijn?

 
Alvast bedankt en vr. groet,

M.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Haha, ach, klein typfoutje moet kunnen. Daar betrap ik mezelf ook wel eens op 😉
Fijn weekend!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Mausman, welkom op het forum! Die datum klopt inderdaad. Als je verlengt met een Sim Only abonnement gaat die nieuwe abonnementsvorm meestal in zodra je nieuwe contract begint. Dat is in jouw geval over ongeveer een maand.
Ik neem trouwens aan dat om het om 24-5 en 31-4 ging? Anders zou alles al omgezet moeten zijn namelijk 😉
Mausman
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ah stom stom, sorry, heb het verkeerd gelezen (schaam me diep ;)). Het klopt uiteraard wel gewoon. Nee, m'n contract loopt wel gewoon af op 31-5-2013. Die wijzigingsdatum van 24-4 is van afgelopen woensdag, de dag dat ik gebeld was en m'n abonnement verlengt heb met die sim-only. Dit nieuwe sim-only abonnement gaat dan natuurlijk gewoon lopen vanaf 1 juni.
Beschouw m'n bericht maar als 'niet geplaatst', hahaha. Tsja, einde van de werkweek he, dan krijg je dat alles niet meer zo helder is, ahum.
Verder tot nu toe zeer tevreden met Vodafone 😄
 
groeten,
M.
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Haha, ach, klein typfoutje moet kunnen. Daar betrap ik mezelf ook wel eens op 😉
Fijn weekend!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic