jeroen88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijziging in my vodafone

Ik heb een adreswijziging doorgegeven, maar deze is nog niet verwerkt in my vodafone.

Als ik nu mijn abonement verleng, naar welk adres word dan het toestel verstuurd?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jeroen88 ,

Sinds wanneer heb je dit doorgegeven? Dit kan namelijk en kort tijdje duren en anders kun je eens proberen om opnieuw in te loggen in MyVodafone.
jeroen88
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Overnieuw inloggen werkt niet,

De 1e keer dat ik zelf online deed is denk ik 2 maand terug, en afgelopen week ( geloof woensdag of donderdag) heb ik via de chat een van jullie medewerkers het nog een keer laten wijzigen

Mvg jeroen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Jeroen, we zijn er achtergekomen dat soms inderdaad de melding blijft staan dat je een verzoek tot wijzigen van gegevens hebt ingediend. Dat gebeurt lang niet altijd hoor, en meestal is de wijziging toch gewoon verwerkt. Er wordt gewerkt aan een oplossing, maar zoiets zit potentieel heel die ergens in de code van zo'n systeem verborgen en het vinden (zonder dat je ergens anders iets kapot maakt ;)) zou even kunnen duren.

Dus, als je iets gaat bestellen en je twijfelt of het naar het goede adres gaat, dan dubbelcheck bij ons even of je gegevens inderdaad kloppen. Zeer waarschijnlijk is dat het geval, zeker als een collega je adres heeft veranderd. Maar, voor alle zekerheid even 2 minuten chatten of een tweetje sturen kost niks en scheelt mogelijk een hoop 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic