Op 17 januari jl. heb ik mijn abonnement bij Vodafone gewijzigd van Start naar Unlimited. Ik kon dit rechtstreeks in mijn app op de smartphone wijzigen, zonder tussenkomst van een medewerker. Ik verkeerde in de veronderstelling dat Vodafone Unlimited € 32,50 zou kosten. Nu blijkt uit de factuur dat ik geen € 32,50 betaal, maar na aftrek van korting € 35,94 !!!!! Een medewerker van de klantenservice vertelde mij dat die €32,50 alleen geldig is voor nieuwe klanten! Ik moet dus €35,94 betalen, terwijl ik al jaren klant ben van Vodafone!
Ik ervaar dit als zeer onrechtvaardig. Ook is bij de totstandkoming van het nieuwe abonnement niet duidelijk weergegeven dat het bedrag alleen voor nieuwe klanten zou gelden. Erg slecht!
Ik vind dat hier sprake is van misleiding, maar op zijn minst is het zeer klantonvriendelijk. Nog onvriendelijker is het feit dat je naar het weer terugkeren van een hoger abonnement naar een lager abonnement uit een andere groep, € 25 moet betalen. Echt schandelijk Vodafone! Bij KPN kun je zonder kosten switchen van een hoog naar een laag abonnement en andersom. Neem daar een voorbeeld aan, Vodafone!
Ik heb het nu wel helemaal gehad met Vodafone. Naast het voorgaande heb ik ook nog eens de nodige technische problemen gehad en werkt de Vodafone app slecht. De app geeft onjuist data gebruik aan, hetgeen is bevestigd door medewerkers. De technische dienst doet hier onderzoek naar....... Ook is KPN veel en veel sneller! Geen reden om nog heel lang bij Vodafone te blijven.
Gefeliciteerd Vodafone! Jullie raken een trouwe klant kwijt! Na een paar maanden loopt mijn contract af en zoek ik een andere provider. Dag Vodafone, daaaag Ziggo.....................
Otto