MichelF
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Wijziging abonnement

Raar dat is via een forum moet lezen dat er het een en ander gaat wijzigen in de abonnementen.

totaal geen info van vodafone gehad, hier in huis 3 abonnementen.

via mail helemaal niet, hoe kan dit? En wat gebeurd er met de huidige lopende abonnementen. Erg vaag allemaal.

Deze mannier is niet netjes en ook niet wat ik van vodafone mag verwachten.

hoop op een update met uitleg

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1660Oplossingen
  • 2009Likes

Hoi @MichelF,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik begrijp dat je het raar vind dat je alleen hier de communicatie terug vindt over de wijziging.
Indien de wijziging van de abonnementen op jouw abonnementen van toepassing zijn, ontvang je hierover een mail of SMS de loop van de komende week met daarin de uitleg over deze wijziging. 

Dat is dan ook de reden waarom je het op dit moment alleen nog hier terug leest. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1660Oplossingen
  • 2009Likes

Hoi @MichelF,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik begrijp dat je het raar vind dat je alleen hier de communicatie terug vindt over de wijziging.
Indien de wijziging van de abonnementen op jouw abonnementen van toepassing zijn, ontvang je hierover een mail of SMS de loop van de komende week met daarin de uitleg over deze wijziging. 

Dat is dan ook de reden waarom je het op dit moment alleen nog hier terug leest. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic