willem67

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijziging Hybridebundel wordt niet doorgevoerd

3 maanden geleden ben ik overgestapt van prepaid naar hybride. In eerste instantie heb ik een bundel gekozen van 75 belminuten en 500 mb internet voor euro 15.95. Binnen een week heb ik mijn bundel gewijzigd naar 75 belminuten en 0 mb interne a euro 5.95 per maand. Toch is er al twee keer euro 15.95 . Contact met de klantenservice resulteerde in het toegeven van technische problemen met de automatische incasso en ik zou terug gebeld worden. ik wacht nog steeds

wie heeft ook deze problemen en wie heeft de oplossing

kan iemand van vodafone mijn probellem oplossen in plaats van de originele kop "VODAFONE ADMINISTRATIE PUINHOOP" aan te passen.

ik ben erg benieuwd of mijn probleem komende periode (juli) is opgelost.

Anders moet ik maar stoppen met hybride en verdere automatische afschrijvingen laten terugboeken.


willem






2 Reacties 2
zuur

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi

Ik heb momenteel een bundel van 75min/0mb en probeer deze te veranderen naar 75min/500mb.
na het wijzigen via de app kreeg ik een bevestigings sms, en steeds even later weer een sms dat deze weer terug was veranderd naar 75/0 .

na een 5x dit geprobeert hebben te corrigeren, via de website geprobeert en hier kreeg ik een foutmelding.

Kun je dit veranderen voor me?

Groetjes
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi zuur, het forum is vooral bedoeld voor tips&tricks van klanten, voor klanten. Een vraag/klacht/verzoek mbt een specifiek nummer kunnen we hier moeilijk behandelen. Daarvoor kun je beter de klantenservice even bellen.
Houdt er wel rekening mee dat je je bundel kunt wijzigen, maar dat die wijziging altijd pas ingaat op het moment dat je je nieuwe bundels krijgt. Het is een maandelijkse wijziging, niet een wijziging per direct.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic