C1994

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijziging Abbonnement

Beste heer/mevrouw,

Ik wilde vandaag kijken naar mijn tegoed en verbruik op MyVodafone, hier zag ik dat 'ikzelf' mijn abbonnement heb gewijzigd. Er staat dat ik mijn limiet heb gewijzigd voor internetgebruik in het buitenland van: €60,50. Ik heb dit dus niet gedaan en weet niet hoe dit erbij is gekomen. Wat betekent dit en moet ik hiervoor extra gaan betalen? En hoe krijg ik dit weg? :@

Mvg

1 Reactie 1
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Het datalimiet staat standaard op € 60,50.
Wellicht stond het limiet bij jou nog niet ingesteld, en is dit als nog automatisch doorgevoerd.

Alles over het limiet lees je op deze pagina ik vermoed dat de volgende quote eigenlijk al direct duidelijkheid verschaft:

"Je hoeft de datalimiet niet zelf aan te zetten. Om je te beschermen tegen hoge kosten zit er standaard een datalimiet van € 60,50 aan het gebruik van data in het buitenland.
Zo betaal je voor internetten in het buitenland met je telefoon, laptop of tablet nooit meer dan € 60,50 per maand."


Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic