Hstapelbroek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen simonly

Ik heb op het moment een simonly van vodafone. Einddatum maart 2014.
Ik zag het aanbod van het red-abonnement voor 50 % korting bij die winkels die verbouwd gaan worden en dat het mogelijk is om voor € 50 je abonnement te wijzigen. Kan ik mijn simonly omzetten naar een red-abbonement , met een iphone 5 bedoel ik dan??
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hstapelbroek schreef:
Ik heb op het moment een simonly van vodafone. Einddatum maart 2014.
...
Kan ik mijn simonly omzetten naar een red-abbonement , met een iphone 5 bedoel ik dan??
Welkom op ons forum! Wat je vraagt zou een verlenging zijn van je contract, omdat er een nieuwe toestel bij zit. Dat is helaas niet mogelijk, verlengen kan vanaf 4 maanden voor het einde van je lopende contract.

Het is onder bepaalde voorwaarden wel mogelijk om je abonnement binnen je lopende contract iets te wijzigen, bijvoorbeeld naar een RED. Je krijgt daarbij geen nieuw toestel en kortingen die je had vervallen, maar het kan wel de moeite waard zijn als bv het onbeperkt bellen bij een RED abonnement nuttig voor je is. Dan scheelt het mogelijk. Of dat mogelijk is en zin heeft kun je het beste even navragen bij onze klantenservice.
Hstapelbroek
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord maar:

Wat betekent dan die 50 euro voor wijzigen van je abonnement dan?? Ik neem een duurder abonnement uiteindelijk.
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
In dat geval hoef je waarschijnlijk geen € 50,- bij te betalen. Neem even contact op met onze klantenservice, dan weet je het meteen zeker.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic