Nelvis2009

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen incassodatum niet mogelijk?

Ik ben via Vodafone naar ziggo gegaan omdat jullie onregelmatig mijn abonnement afschreven. De afspraak was na de 25e vd maand.

Bij Ziggo ging dat toen wel.

Nu is Ziggo al een tijd gestopt met mobiele telefonie en moest ik weer terug. In begin werd alles netjes na de 25e afgeschreven. En nu opeens niet meer. Nu wordt het voor mijn betaling gedaan. Uw helpdesk kon me niet helpen maar ik wil gewoon dat mijn geld na de 25e pas wordt afgeschreven en voor de 9e van de maand erop. Dat moet toch geen probleem zijn.

Dus ik wil dit als klacht doorgeven

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Nelvis2009. Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat de datum van afschrijving al staat ingesteld op het laatst mogelijke moment. Op basis hiervan vind de incasso al plaats aan het einde van de maand. Op basis van jouw laatste 3 facturen zie ik dat deze ook rond de 25e/26e zijn geïncasseerd. Soms kan dit een dag eerder of later zijn, omdat we geen vaste incassodatum kunnen instellen vanwege weekenden en feestdagen. Een nog later moment is helaas niet mogelijk. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Nelvis2009 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Gelukkig hoef je dit niet als een klacht door te geven. Vodafone kan je afschrijving aanpassen, dat is geen enkel probleem. Veel mensen vragen hier naar en dat kunnen de moderatoren voor je doen. Heb nog even geduld en dan komt @Cecilia je verder helpen. 

Nog even ter informatie:
Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand.  

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!😞

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Nelvis2009
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had contact met de helpdesk en die vertelden me dat het beleid is dat het niet kan worden aangepast aan een datum na of op de 25e vd maand.

Nelvis2009
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had contact met de helpdesk en die vertelden me dat het beleid is dat het niet kan worden aangepast aan een datum na of op de 25e vd maand.

Hij vond me zelfs eigenwijs

Nelvis2009
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sorry maar hoe gaat de dame met mij contact opnemen? Via telefoon zou fijn zijn

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ze zal hier een bericht voor je achter laten. Bellen doen ze namelijk niet. De communicatie verloopt via hier. Even geduld hebben en dan komen ze je helpen. Vooralsnog heb ik bovenstaande informatie van Vodafone. Dan zou het dus makkelijk moeten kunnen na de 25e. Maar goed, ik werk niet voor Vodafone en kan niet met je mee kijken. Ze komen hier vanzelf om je te helpen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @Nelvis2009, goedemorgen en welkom hier!

Het spijt mij te lezen dat je niet zo'n fijne ervaring hebt gehad met één van mijn collega's van de klantenservice. Het is wel mogelijk om de datum van afschrijving te wijzigen. De incasso kan altijd plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Houd er alleen wel rekening mee dat het altijd rond een bepaalde datum is. Dit in verband met weekenden en feestdagen. 

Je wilt graag dat de incasso ná de 25e van de maand gaat plaatsvinden. Dat kan geregeld worden. Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Nelvis2009. Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat de datum van afschrijving al staat ingesteld op het laatst mogelijke moment. Op basis hiervan vind de incasso al plaats aan het einde van de maand. Op basis van jouw laatste 3 facturen zie ik dat deze ook rond de 25e/26e zijn geïncasseerd. Soms kan dit een dag eerder of later zijn, omdat we geen vaste incassodatum kunnen instellen vanwege weekenden en feestdagen. Een nog later moment is helaas niet mogelijk. 

Nelvis2009
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gek dat jullie niet kunnen zeggen vanaf de 25e, dus 25, 26, 27, 28,29, 30 desnoods 31. maar niet ervoor. Dan zal ik toch moeten gaan zoeken naar een bedrijf wat er voor de klant is en niet voor de centen alleen

Nelvis2009
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Elk bedrijf wat geld wil innen doet het na mijn salarisbetaling. zou toevallig zijn dat de 25e altijd op een zaterdag of maandag valt. 

 

hoe kan ik me afmelden van deze site. Want deze onzin heb ik ook niets aan.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic