xrebecca92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen abonnement?

Hallo,

ik heb op dit moment een Bel+SMS+Web-2 Altijd 55 euro abonnement welke ik in augustus mag gaan verlengen. Aangezien ik maar 200 belminuten heb, maar wel 1gb +10gb extra internet heb zit ik er over te denken om dit te wijzigen naar een red super welke op de website staat voor 50 euro. Is dit mogelijk? En verstandig?

Groetjes Rebecca
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @xrebecca92

1. Ja, dat is mogelijk. Tijdens de verlengperiode mag je een abonnement kiezen uit iedere abonnementsvorm die Vodafone op dat moment commercieel aanbiedt. Dus ook een Vodafone RED SUPER abonnement.

2. Ik vind het ook wel verstandig. Een RED SUPER abonnement biedt aanzienlijk voordeel bij bellen in de 42 Vodafone Voordeellanden. Nadeel is dat je je maandelijkse data-bundel van 11 GigaByte verliest, die je nu nog hebt. Maar volgens mij zit er bij een RED SUPER abonnement tegenwoordig een data-tegoed van 6 GigaByte. Ook veel. Maar wel minder dan 11 GigaByte die je gewend bent.

Ik ga zelf over enkele maanden ook dat RED SUPER abonnement afsluiten. En als EXPERTS dat doen, dan moet het wel verstandig zijn 😄

Weblink: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-super.shtml
Bedankt voor het toekennen van kudo's voor dit antwoord, door op het duimpje-omhoog-button te klikken.

Succes !

Netwerker
riverman

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Hey @Netwerker ,

Netwerker schreef:

2. Ik vind het ook wel verstandig. Een RED SUPER abonnement biedt aanzienlijk voordeel bij bellen in de 42 Vodafone Voordeellanden.
Welk voordeel bedoel je precies? De tarieven voor Red Super, Red en Red Essential en de Smart abonnementen zijn voor de 43 voordeellanden precies hetzelfde.
Denk dat je Red Plus en Red Super door elkaar haalt. 🙂

Grtz
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic